خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

طلسم ۱۶۹۸ روزه حریف و دژ آزادی

طلسم ۱۶۹۸ روزه حریف و دژ آزادی
پرسپولیس در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی هیچگاه به صنعت نفت نباخته و آخرین پیروزی نماینده آبادان مقابل سرخپوشان به حدود ۱۷۰۰ روز قبل برمی‌گردد.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز چهارشنبه با برگزاری هشت دیدار به انجام می‌رسد که پرسپولیس در یکی از مسابقات از ساعت ۱۸ میزبان صنعت نفت آبادان است.

سرخپوشان تهرانی که در سه هفته اخیر رنگ برد را ندیده‌اند به مصاف تیمی می‌روند که دقیقا در ۲ هفته اخیر از باخت دور شده و وضعیت مناسبی پیدا کرده است. این بیست و یکمین تقابل ۲ تیم پرسپولیس و صنعت نفت در تاریخ لیگ برتر خواهد بود.

در ۲۰ جدال پیشین ۱۴ برد برای تیم پایتخت‌نشین، ۲ پیروزی برای نماینده استان خوزستان و چهار تساوی حاصل شده است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هیچ باختی برابر حریف سرسخت خود نداشته و به ۹ برد و یک تساوی دست پیدا کرده در آبادان نیز کفه ترازو به سود سمت سرخپوش ماجراست. پنج برد، ۲ شکست و سه تساوی برای پرسپولیس در خانه حریف به ثبت رسیده است.

تیم یحیی گل‌محمدی در حالی مهیای این دیدار خواهد شد که پرسپولیس در هشت مصاف پیشین با صنعت نفت شکستی نداشته و ۶ برد و ۲ تساوی به ارمغان آمده است. آنها در پنج رویارویی اخیر گلی نیز از حریف خود دریافت نکرده‌اند. آنها به دنبال این هستند تا ضمن بازگشت به روند پیروزی‌های سه هفته نخست، اولین کلین‌شیت لیگ بیست و یکم را نیز ثبت کنند.

آخرین پیروزی صنعت نفت به دیدار برگشت لیگ شانزدهم برمی‌گردد که شاگردان فیروز کریمی با گل علی عبدالله‌زاده از سد تیم برانکو ایوانکوویچ گذشتند. از آن مسابقه ۱۶۹۸ روز یا چهار سال و هفت ماه و ۲۲ روز می‌گذرد و صنعت نفت در این مدت به توفیق خاصی در لیگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ نرسیده است.

علیرضا منصوریان نیز آخرین حضورش در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برای دیدار با پرسپولیس با شکست همراه بود. آلومینیوم اراکِ تحت هدایت او با ۲ گل به پرسپولیس باخت. در آن بازی شهریار مغانلو و مهدی ترابی موفق به گلزنی شدند.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 ☫ ایران ☫1400/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi