خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

دردسر 400 هزار دلاری پرسپولیس در پرونده کالدرون

دردسر 400 هزار دلاری پرسپولیس در پرونده کالدرون
باشگاه پرسپولیس چه مقدار از بدهی 740 هزار دلاری گابریل کالدرون را به حساب او واریز کرده است؟

در حالی که باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه 19 آبان‌ ماه مطالبات 580 هزار دلاری کالدرون و 95 هزار دلاری خواکین (به‌علاوه 5 درصد سود سالیانه) را به حساب این مربی آرژانتینی در کشور سوئیس انتقال داد اما طبق گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، این مبلغ به دلیل تحریم های بانکی بازگشت داده شده و هنوز علیرغم پیگیری هایی که انجام شده مبلغ مانده آن به حساب این سرمربی آرژانتینی در سوییس ننشسته است.

گفته می شود مبلغ کلانی که به حساب کالدرون آمده است سبب شد مسئولان بانک خواستار دریافت توضیحاتی از این مربی شوند. وقتی وی اعلام می‌کند این پول به دلیل طلبش از دوران فعالیت در کشورمان به حساب آمده، بانک‌ هم به دلیل تحریم‌های کشورمان نسبت به این موضوع حساس شده و از انتقال مبلغی که پرسپولیس در سومین مرحله برای کالدرون و دستیارش واریز کرده بود، به حساب این مربیان خودداری می‌کند.

به نظر می رسد اما باشگاه به دنبال راه میانبر برای واریز این مبلغ است و از این رو شنیده می شود ممکن است از یک ایرانی فعال در اسپانیا در این خصوص کمک گرفته می شود.گفته می شود باشگاه پرسپولیس تاکنون از طلب 740 هزار دلاری این مربی آرژانتینی و دستیارش تنها موفق به پرداخت 340 هزار دلار شده اند و قسط آخر او که 400 هزار دلار بوده برگشت داده شد تا مجدد عملیات انتقال پول به حساب او در سوییس انجام شود.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند راه میانبری برای واریز قطعی مبلغ باقی مانده پیدا کند باید این رقم طی ۴ قسط ۱۰۰ هزاردلاری به حساب سرمربی آرژانتینی واریز شود که پروسه ای زمانبر است.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده آیا قرمزها موفق خواهند شد بزرگترین چالش این روزهای باشگاه پرسپولیس که بسته شدن پرونده طلب گابریل کالدرون و باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه است را انجام دهند یا نه.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران گابریل کالدرون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 ☫ ایران ☫1400/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi