خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

آلگری: با قهرمان اروپا و صدرنشین لیگ برتر بازی داریم

آلگری: با قهرمان اروپا و صدرنشین لیگ برتر بازی داریم
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پیش از دیدار برابر چلسی گفت: "فردا برای مقام اولی گروه مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌گیریم. بدون لوکاکو و آنها ویژگی های متفاوتی دارند، دیگر نقطه مرجع آنچنانی ندارند و در ضد حملات خطرناک تر خواهند بود. آنها بدون لوکاکو سرعت می گیرند و متفاوت دفاع می کنند."

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است چلسی بدون روملو لوکاکو به شکل کاملاً متفاوتی بازی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم به سود بیانکونری به پایان رسید و از طرف دیگر شاگردان مکس آلگری پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی چمپیونزلیگ قطعی کرده‌اند؛ موضوعی که باعث شده دیدار فردا تنها به لحاظ صدرنشینی برای آنها اهمیت داشته باشد.ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است چلسی بدون روملو لوکاکو به شکل کاملاً متفاوتی بازی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا شب در ورزشگاه استمفوردبریج مهمان چلسی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم به سود بیانکونری به پایان رسید و از طرف دیگر شاگردان مکس آلگری پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی چمپیونزلیگ قطعی کرده‌اند؛ موضوعی که باعث شده دیدار فردا تنها به لحاظ صدرنشینی برای آنها اهمیت داشته باشد.

برچسب‌ها: چلسی آلگری یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

67 Frenkiedejong1400/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi