خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

هزینه هر تماشاگر برای حضور در ورزشگاه آزادی

هزینه هر تماشاگر برای حضور در ورزشگاه آزادی
هزینه یک تماشاگر برای حضور در ورزشگاه آزادی چقدر است؟

پس از اینکه بازی تیم های استقلال - نساجی با حضور هواداران برگزار شد، حالا قرار است طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران بازی تیم‌های پرسپولیس- نفت آبادان هم با حضور تماشاگران برگزار شود.

اما نکته قابل توجه نرخ اعلام شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای بلیت‌های ورود به ورزشگاه آزادی است. باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای که روی پلتفرم‌های خود منتشر کرده است بلیت ها را با 3 نرخ پنجاه، هشتاد و یکصدهزار تومانی به فروش می رساند که جالب است به این نرخ ها 9 درصد ارزش افزوده هم اضافه خواهد شد تا قیمت این بلیت ها افزایش چشمگیری نسبت به 2 سال پیش داشته باشد.

این افزایش قیمت چشمگیر در حالی رخ داده است که کاربران برای تهیه بلیت ورود به ورزشگاه با مشکلاتی مانند خرید ناموفق و برداشت چند باره پول از حساب بانکی مواجه شده اند که تصاویر این خریدهای ناموفق در برنامه فوتبال برتر هم به تعداد پخش شد که گفته می شود برخی از این خریدهای ناموفق هنوز وجوه آن به حساب کاربران بازگشت داده نشده است.

نکته دیگر اما علاوه بر قیمت چشمگیر بلیت‌های ورود به ورزشگاه، که یک تماشاگر متوسط 80 تا 100هزار تومان باید هزینه کند، هزینه هایی است که یک هوادار باید بابت رفت و برگشت به ورزشگاه و استفاده از تاکسی های اینترنتی و همچنین خرید یک ساندویچ به همراه آب معدنی باید پرداخت کند.

حداقل هزینه ای که یک تماشاگر در تهران برای رفت و آمد به ورزشگاه جهت استفاده از تاکسی های اینترنی پرداخت کند یکصد هزار تومان البته با نگاه خوشبینانه است و خرید یک ساندویچ به همراه آب معدنی هم می تواند عددی نزدیک به 60 تا 70 هزار تومان برای یک تماشاگر تمام شود.

با نگاهی به مجموع هزینه هایی که یک تماشاگر برا ورود به ورزشگاه آزادی باید پرداخت کند در مجموع به عدد 250 تا 300 هزار تومان خواهیم رسید که این مبلغ برای یک فردی که درآمد بالایی در تهران ندارد می تواند رقم بالایی باشد.

این موضوع در حالی است که صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به نرخ بالای بلیت ها در برنامه فوتبال برتر گفت قیمت ها با توجه به نرخ تورمی که در کشور هست کاملا معقول است!

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران ورزشگاه آزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 ☫ ایران ☫1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi