خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

دستیار فراز کمالوند: ما فقط عدالت می خواهیم!

دستیار فراز کمالوند: ما فقط عدالت می خواهیم!
بابک عبادی می گوید طی هفته های اخیر باشگاه نفت مسجدسلیمان از اشتباهات داوری ضرر کرده است.

به گزارش مستر90، بابک عبادی، دستیار فراز کمالوند در نفت مسجدسلیمان در خصوص حاشیه های اخیری که برای این تیم به وجود آمد به رسانه طرفداری گفت:

با تمام مشکلات، تیم ما از نظر فنی روند رو به رشدی را در پیش گرفته بود که متاسفانه از ناحیه داوری ضربه خوردیم. البته اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است ولی نه به این شکل که پشت سرهم رخ دهد. شما ببینید در بازی با آلومینیوم اراک خطای بیرون هجده را داخل اعلام کردند و با اعلام پنالتی ما را از حداقل امتیاز محروم کردند. الان با محروم کردن داور مگر امتیاز تیم ما برمی گردد یا در بازی با مس رفسنجان پنالتی پنجاه پنجاه تیم مس گرفته شده ولی متاسفانه پنالتی صد در صد ما گرفته نشد و با کوچکترین اعتراض یا کارت زرد گرفتیم یا قرمز. بنده می دانم هم اشتباهات داوری برای تیم ما بوده وهم تیم پرسپولیس ولی تیم پرسپولیس از نظر امتیازی برعکس تیم ما ضرر نکرده است. در پایان باتوجه به تمرینات و صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم سعی کردیم برای ارایه یک بازی خوب مقابل پرسپولیس آماده شویم.
بابک عبادی در پایان گفت:

بچه های ما بازیکن‌های باهوش، جسور و جنگنده و از همه مهم‌تر باهم رفیق وبه معنای واقعی تیم هستند. درست است دیده نشدند ولی در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند. در مورد داور بازی، کوپال ناظمی از داورهای خوب کشورمان است وامیدوارم داوری جسورانه و نترسی توام با عدالت داشته باشد.

برچسب‌ها: بابک عبادی فراز کمالوند نفت مسجد سلیمان اخبار نفت مسجد سلیمان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

66 Sporties_fa@1400/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi