خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

۱۰۰ میلیون تومان برای هرشوت بازیکن آفریقایی

۱۰۰ میلیون تومان برای هرشوت بازیکن آفریقایی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در خصوص احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز اظهار کرد: کاری با سیاست دولت گذشته ندارم؛ در دولت فعلی، می‌خواهیم برای جوانان کار کرده، آموزش و ورزش داشته باشیم.

وی افزود: قصد ما از تیم‌داری و ورزش قهرمانی در شهرداری تبریز، آوردن بازیکن آفریقایی که برای هر شوتش صد میلیون تومان بدهیم، نیست چرا که چنین مواردی در نهایت به فیفا و شکایت از باشگاه ختم خواهد شد.

برگی ادامه داد: تبریز در برهه‌ای در همه رشته‌های ورزشی بخصوص والیبال، کشتی، هندبال، بسکتبال و ... حرفی برای گفتن داشت، امروز اما ورزش شهر تبریز خانه‌خراب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اگر قرار است سازمان ورزش شهرداری نداشته باشیم و اداره کل ورزش و جوانان به این امور رسیدگی کند، باید سازمان فرهنگی شهرداری نیز برچیده شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی صبح امروز این شورا، بر مصوبه قبلی خود مبنی بر تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اصرار کردند.

برچسب‌ها: تراکتور سازی لژیونر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

84 Acmilan6666661400/09/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi