خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

بلندترین پرش‌های رونالدو؛ از 2 متر و 42 تا 2 متر و93

بلندترین پرش‌های رونالدو؛ از 2 متر و 42 تا 2 متر و93
پایگاه خبری فوتبالی - یکی از توانایی های ویژه کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، روی توپ های هوایی و پرش های بلند است به طوری که او بار ها و بار ها با ضربه سر گلزنی کرده است و نشان داده که توانایی بالایی در این زمینه دارد.

به گزارش فوتبالی، اکنون نگاهی اجمالی داریم به 5 پرش بلند کریستیانو رونالدو و گل هایی که روی این پرش ها با ضربه سر به ثمر رسانده است.
در نیمه نهایی رقابت های یورو 2016، رونالدو گل اول پرتغال را در پیروزی دو بر یک مقابل ولز به ثمر رساند. فوق ستاره پرتغالی برای به ثمر رساندن این گل با ضربه سر 2 متر و 42 سانتی متر از زمین ارتفاع گرفت.
در رقابت های کوپا دل ری فصل 2013/14، رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. رونالدو در این بازی یک پرش استثنایی داشت که 2 متر و 44 سانتی متر از زمین ارتفاع گرفت و زانوی او به پشت سر بنزما برخورد کرد، هر چند که این توپ گل نشد.
رونالدو در سال 2019 یک پرش استثنایی و ماندگار در دربی تورین داشت که در طی این پرش 2 متر و 47 سانتی متر از زمین ارتفاع گرفت.
گل فراموش نشدنی رونالدو مقابل سمپدوریا در سال 2019 که رونالدو در یک پرش بی نظیر 2 متر و 56 سانتی متر از زمین ارتفاع گرفت. از این پرش رونالدو طرح های زیادی ساخته شد و خیلی ها این پرش رونالدو را "فضایی" دانستند!
و اما پرش معروف کریستیانو رونالدو در بازی مقابل منچستر یونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2012/13 که رونالدو طی این پرش 2 متر و 93 سانتی متر ارتفاع گرفت. فرگوسن که در این بازی سرمربی منچستر یونایتد بود، بعد ها گفت که به پاتریس اورا اعتراض کرده که چرا با رونالدو نپریده است اما وقتی صحنه ها را دیده متوجه شده که با توجه به پرش رونالدو مهار او ناممکن بوده است.

برچسب‌ها: سر الکس فرگوسن منچستریونایتد پاتریس اورا کریستیانو رونالدو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

214 Reza Wampire1400/09/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi