خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

ادموند بزیک: باید امسال تاوان دهیم و سال بعد برداشت کنیم

ادموند بزیک: باید امسال تاوان دهیم و سال بعد برداشت کنیم
ادموند بزیک، سرمربی جوانان پرسپولیس، در خصوص وضعیت تیمش و تساوی در دربی جوانان صحبت کرد.

ادموند بزیک سرمربی جوانان پرسپولیس است که تیمش در پایان هفته نهم تنها پنج امتیاز کسب کرده و پایین نشین است اما کادرفنی این تیم امیدوارند روند جوانان پرسپولیس به مرور زمان بهتر شود. بزیک در خصوص نتایج تیمش گفت: ما ۱۶ بازیکن سال اولی داریم و این کار ما را مشکل می‌کند اگر می‌خواهیم برای سالهای بعد بازیکن تربیت کنیم باید این اتفاق بیفتد. باید امسال تاوان دهیم و سال بعد برداشت کنیم.

او در مورد تساوی بدون گل در دربی جوانان گفت: بیشتر بچه ها این اولین دربی جوانان‌شان بود و احساسی و دور از منطق بازی می‌کردند و در این بازی‌ها اگر تک موقعیت را گل کنی شاید برنده شوی. ما در دقیقه ۵ یک موقعیت خیلی خوب داشتیم ولی متاسفانه گل نشد.

بزیک در پایان گفت: من از بازیکنان خرده نمیگیرم فوتبال همین است ولی امیدوارم در ادامه راه مشکل‌مان را حل کنیم. من گفته بودم از هفته پنجم به بعد تیم‌مان شکل می‌گیرد و وضعیت بهتر می‌شود که همین اتفاق افتاده است. انشاالله با آوردن دو بازیکن تغییرات‌مان را انجام دهیم و کار را به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران تیم جوانان پرسپولیس ادموند بزیک

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 ☫ ایران ☫1400/09/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi