خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

خورده شدن حق لیل فرانسه در پرونده اوسیمن!

خورده شدن حق لیل فرانسه در پرونده اوسیمن!
اخیرا سوالات زیادی در مورد ارقام نقل و انتقالاتی تیم های ایتالیایی در سال های گذشته مطرح شده است. ناپولی و یوونتوس در مرکز اتهامات قرار گرفته اند و یکی از انتقال های مورد بحث، انتقال گران قیمت ویکتور اوسیمن به ناپولی بوده است.

مستر90 | در تابستان ۲۰۲۰، باشگاه ناپولی با خرید ویکتور اوسیمن به مبلغ ۸۱ میلیون یورو از لیل باعث تعجب رسانه ها شد. تنها موضوع جالب توجه در مورد این انتقال، رقم آن نبود؛ مدیران باشگاه ایتالیایی معمولا در خصوص جزئیات خرید و فروش هایشان خبری منتشر نمی کنند. اما در این مورد خاص، آن ها با افتخار مهاجم نیجریه ای را به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه معرفی کردند و جزئیات انتقال را نشر دادند. رقم انتقال: ۷۱.۳ میلیون یورو + ۱۰ میلیون یورو بند های پاداش.

نکته عجیب دیگر، نحوه پرداخت این مبلغ بود. ناپولی اعلام کرد که ۵۰ میلیون یورو از رقم انتقال به لیل پرداخت شده و در ازای رقم باقی مانده، چهار بازیکن این تیم راهی لیل می شوند. نفر اول اورستیس کارنزیس، دروازه بان ۳۵ ساله ناپولی بود. سه بازیکن دیگر، چیرو پالمیری، لوئیجی لیگوری و کلودیو مانتزی بودند. سه بازیکن از تیم جوانان ناپولی که پس از پیوستن به لیل، در انتقال هایی قرضی راهی تیم هایی در سری سی و سری دی شدند. پس از گذشت یک فصل، موضوع عجیب تر از قبل شد. از بین چهار بازیکن ذکر شده، در حال حاضر فقط کارنزیس به عنوان دروازه بان سوم در لیل حضور دارد. سه بازیکن دیگر، از باشگاه فرانسوی جدا شدند و به صورت رایگان به سطوح سوم و چهارم فوتبال ایتالیا بازگشتند!

در گزارشی که اکیپ امروز منتشر کرد، موارد متفاوتی از ادعای ناپولی مطرح شد. رسانه فرانسوی توضیح داد که از مبلغ کلی انتقال، فقط ۳۶ میلیون یورو به لیل پرداخت شده است. شارلوا بلژیک، باشگاه سابق اوسیمن، بر اساس بند های توافقی با لیل، ۱۱.۳ میلیون یورو از مبلغ این انتقال به دست آورده بود. علاوه بر این، ناپولی مبالغی را هم به واسطه ها پرداخت کرده بود. ۶ میلیون یورو به عنوان کمیسیون به ایجنت ها پرداخت شد و ۴.۵ میلیون یورو سهم بانکی بود که در تکمیل انتقال نقش داشت.

این پایان بحث نخواهد بود و نهاد های مربوطه در حال بررسی دقیق جزئیات این انتقال هستند.

برچسب‌ها: ویکتور اوسیمن لیل اخبار لیل لیگ فرانسه فرانسه ناپولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 Sporties_fa@1400/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi