خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبا

درخواست سرمربی میلان برای استفاده از قوانین بسکتبال در فوتبا
استفانو پیولی به فیفا و اتحادیه بین‌المللی فوتبال (IFAB) به عنوان نهاد قانون‌‌گذار این رشته ورزشی توصیه کرد که با الهام گرفتن از برخی قوانین موجود در رشته بسکتبال، به کاهش فشار از روی بازیکنان فوتبال کمک کنند. این توصیه به دنبال حضور سرجیو اسکاریولو سرمربی تیم بسکتبال ویرتوس بولونیای ایتالیا در زمین تمرینی تیم فوتبال میلان صورت گرفت و ظاهراً پیولی تحت تأثیر حرف‌های میهمان ویژه تیمش قرار گرفته است.

پیولی گفت: دوست دارم شرایطی فراهم شود که بتوانم در طول بازی‌‌ها بیشتر با بازیکنانم ارتباط برقرار کنم و به شخصه دوست دارم فوتبال هم مانند بسکتبال تایم‌اوت (وقت‌های استراحت فنی یک دقیقه‌ای) داشته باشد. اگر چنین فرصتی فراهم شود می‌توانم دستوراتم را دقیق‌تر و مشخص‌تر به بازیکنان انتقال دهم چرا که در شرایط فعلی که تنها فرصت انجام این کار بین دو نیمه است، باید موارد فنی، تاکتیکی و انگیزشی را با هم به بازیکنان انتقال دهم تا آنها راه را گم نکنند.
سرمربی میلان افزود: طرفدار این نیز هستم که در فوتبال هم مانند بسکتبال زمان مفید گردش توپ به عنوان زمان مسابقه محاسبه شود چرا که در شرایط فعلی، بیش از اندازه زمان بازی تلف می‌شود.

یکی از مسائلی که شاید برای خیلی‌ها به خصوص طرفداران میلان سؤال‌برانگیز بوده باشد، نحوه مدیریت فردی بازیکنان میلان به خصوص ستاره‌های بزرگ این تیم توسط پیولی است که بدون شک در پیشرفت محسوس روسونری در یک و سال و نیم اخیر تأثیر بسزایی داشته است.

پیولی در این خصوص اظهار داشت: زمانی که درباره یک قهرمان حرف می‌زنیم، منظورمان بازیکنانی است که خارج از زمین بازی هم قهرمان هستند. این بازیکنان به شدت جنگجو و از نظر روانی بسیار قوی هستند. بنابراین تمرین دادن‌شان کار سختی نیست. آنها با ورودشان به هر تیمی سطح توقعات را بالا می‌برند و از سایر بازیکنان تیم هم چنین انتظاری را دارند. زمانی یک مربی دچار مشکل می‌شود که بازیکنان معمولی داشته باشد که فکر کنند چیزی فراتر از آن هستند.

برچسب‌ها: آث میلان استفانو پیولی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

62 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi