خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

مس 1 - پرسپولیس 1؛ یک سوپرگل و شوتهای میلی‌ متری

مس 1 - پرسپولیس 1؛ یک سوپرگل و شوتهای میلی‌ متری
تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در دیداری جذاب و هیجان انگیز به نتیجه تساوی رضایت دادند.

دیدار تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی به میزبانی نارنجی‌پوشان برگزار می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خارج از خانه خواهند داشت.

نکته مهم درباره این بازی، غیبت سیامک نعمتی در فهرست پرسپولیس است و در غیاب او مهدی شیری به عنوان مدافع راست نقش آفرینی می‌کند. پرسپولیس در این بازی نیز با سه مدافع وارد زمین شده و در خط حمله نیز عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و مهدی ترابی دیده می‌شوند که ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی محسوب می‌شود.

از آن طرف مس رفسنجان در ترکیبش مهدی کیانی را به عنوان هافبک دفاعی در میدان دارد و در خط حمله این تیم نیز گادوین منشا مهاجم نیجریایی دیده می‌شود. دو بازیکن عمانی تیم مس نیز باتوجه به حضور در تیم ملی و خستگی مسافرت امروز از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کنند.

شرح گل:

مس رفسنجان 1 - پرسپولیس 0 (عقیل کعبی - دقیقه ): بازیکنان تیم مس یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آوردند و عقیل کعبی پشت توپ ایستاد و با دورخیزی نسبتا زیاد به توپ ضربه زد که توپ به شکلی استثنایی و پس از برخورد با تیرک افقی در درون دروازه رادو قرار گرفت.

مس رفسنجان 1 - پرسپولیس 1 (مهدی ترابی - دقیقه 71): برخورد عیسی آل کثیر با نوشی صوفیانی پنالتی گرفته شد و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد و ضربه را به گوشه دروازه زد تا پرسپولیس با یک گل از حریف پیش بیفتد.

برچسب‌ها: پرسپولیس مس رفسنجان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

147 هلنـد1400/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi