خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

کمبود وقت برای آمادگی تیم/ شناخت خوبی دارم

کمبود وقت برای آمادگی تیم/ شناخت خوبی دارم
به گزارش خبرنگار مهر، زونیمیر سولدو عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان در خصوص آمادگی تیمش برای این رقابت اظهار داشت: واقعاً وقت کمی برای آماده کردن تیم داشتم.
وی افزود: قبل از این مصاف سه جلسه تمرین بیشتر با تیم نداشتم با این وجود تا حدود زیادی با تیم آشنا شدم و تمرینات خوبی داشتیم اما نمی‌توانم بگویم برای این بازی کافی بوده است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه بازیکنان این تیم تا حدود زیادی از لحاظ روحی و روانی برای بازی با سپاهان آماده شدند، ابراز داشت: در چند روز گذشته شناخت نسبتاً خوبی روی تیم سپاهان نیز پیدا کردم.
وی خاطر نشان کرد: سپاهان تیم خوب و منسجمی است و یکی از تیم‌های خوب ایران و لیگ امسال است و بازیکنان خوبی نیز در این تیم مشغول بازی هستند.
سوادو تاکید کرد: سپاهان جایگاه خوبی در جدول دارد و توانسته از چهار بازی سه برد بگیرد و تیم خوبی است، اما ما نیز تا حدی که توانستیم بچه‌ها را آماده کردیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها: تراکتور زمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

34 S.s.m.tiger1400/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi