خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

بازجویی از ملی‌ پوش هلندی به اتهام درگیری با سلاح سرد!

بازجویی از ملی‌ پوش هلندی به اتهام درگیری با سلاح سرد!
کویینسی پرومس، بازیکن هلندی، به علت مجروح کردن یکی از اعضای خانواده‌اش با سلاح سرد تحت بازجویی قرار گرفت.

پرومس جولای سال گذشته میلادی به این متهم شده بود که یکی از اعضای خانواده‌اش را با استفاده از چاقو مجروح کرده است.

این بازیکن اسپارتاک مسکو در ماه دسامبر بازداشت شده و دو روز را نیز در زندان سپری کرد تا تحت بازجویی دقیق پلیس باشد و تمامی اتهاماتی که به او وارد شده بود را تکذیب کرد.

روز پنج شنبه مقامات پلیس اعلام کردند که تصمیم دارند بار دیگر اتهامات مربوط به درگیری و مجروح کردن فردی با سلاح سرد علیه این بازیکن را به جریان بیاندازند.

سایت خبری هلندی ان او اس مدعی شده که پرومس با چاقویی به زیر زانوی فرد مجروح ضربه زده و چندین نفر شاعد نزاع و درگیری این دو نفر با هم بوده‌اند.

روزنامه آی دی نیز گفتگویی با فرد مجروح انجام داده که ادعا می‌کند پرومس به صورت ناگهانی و به دلیلی که هنوز از نظر او مشخص نشده به سمتش حمله کرده است.

این فرد دچار جراحت جدی از ناحیه زانو شده و شکایتی را در نوامبر سال گذشته علیه این بازیکن اسپارتاک به پلیس مطرح کرده است. ان او اس می‌گوید که احتمال دارد جریمه در نظر گرفته شده برای پرومس بین 24 تا 43 ماه زندان باشد اما تاریخ برگزاری این دادگاه هنوز مشخص نیست.

پرومس صحبت زیادی درباره این اتفاق نکرده اما هر بار از طریق وکیلش تمامی این اتهامات وارد شده را رد کرده است. او پیش از این گفته بود تمایل ندارد درباره این پرونده صحبت کند و ترجیح می‌دهد تمرکزش را روی فوتبالش بگذارد.

برچسب‌ها: پرومس حواشی هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 هلنـد1400/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi