خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

ستاره‌های ایرانی شماره 10 می‌پوشند!

ستاره‌های ایرانی شماره 10 می‌پوشند!
شماره 10 از آن دست شماره های جذاب و پرتوجه در فوتبال است و بازیکنان زیادی هستند که دوست دارند این شماره را در تیمشان بر تن کنند. شماره ای که اغلب بر تن گلزنان قهار، بازیکنان تاثیرگذار و محبوب تیم ها بوده و گاها برای پوشیدن آن شاهد حاشیه و جنگ و جدل نیز بوده ایم. به همین مناسبت در این مطلب به شماره 10 های این فصل لیگ برتر پرداخته ایم، مردانی که حداقل به خاطر شماره پیراهنشان شاید انتظارات بیشتری از آن ها برای درخشش وجود داشته باشد.

استقلال (امین قاسمی نژاد)
مهاجم ۳۵ ساله و تازه خریداری شده آبی پوشان شماره 10 امسال استقلالی هاست. این مهاجم کهنه کار مازندرانی چند سال اخیر آن قدر خوب کار کرد تا امسال از هر دو تیم سرخابی پیشنهاد داشت و در نهایت به تیم آبی پوش پایتخت پیوست. البته قاسمی نژاد تا بدینجا فرصت خودنمایی چندانی نداشته و باتوجه به مهره های باکیفیت تیم مجیدی، رقابت سختی برای بازی در ترکیب اصلی دارد ولی استقلالی ها به شم گلزنی مهاجم زهردار خود بسیار امیدوارند.

پرسپولیس (میلاد سرلک)
هافبک اصفهانی سرخ ها برای سال دوم این پیراهن جذاب را بر تن می کند. سرلک که جزو ملی پوشان پرسپولیسی ها هم هست عملکرد باثبات و تاثیرگذاری از خود داشته و تقریبا همه بر کیفیت فنی او واقفند. البته شماره 10 سرخپوشان پیش از این برتن مهاجمان قدری چون علی دایی و همایون بهزادی بوده و اینکه بازیکنی در پست هافبک دفاعی این پیراهن را برتن کند، کمی در پرسپولیس نامانوس است ولی سرلک آن قدر خوب بوده که پرسپولیسی ها او را با این شماره جذاب قبول کرده و بپسندند.
تراکتور (پیمان بابایی)
امسال یک فوروارد تبریزی شماره 10 تی تی ها را بر تن می کند و تا بدینجا توانسته برای تیمش 3 گل هم بزند. برای بابایی که در کارنامه خود عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان را هم دارد، هیچ چیز رویایی تر از کسب این عنوان در لیگ برتر ایران و با پیراهن قرمز شهرش نخواهد بود، البته که هنوز راه زیادی در پیش است و پیمان باید با گلزنی های بیشتر مخصوصا در بازی های بزرگ بیش از این جای خود را در دل تی تی ها باز کند.

سپاهان (محمدرضا خلعتبری)
خلعتبری ۳۸ ساله با کوله باری از تجربه امسال شماره 10 طلایی پوشان زاینده رود را برتن کرده تا نشان دهد دود همچنان از کنده بلند می شود. مهاجم رامسری که در اواخر عمر بازیگری خود قرار دارد امیدوار است با تجربه اش عصای دستی برای نویدکیا و اصفهانی ها در راه فتح لیگ برتر بوده و یک کاپ قهرمانی دیگر در آخر فصل بالای سر ببرد.

پیکان (علیرضا کوشکی)
هافبک جوان و گلزن خودروسازان مطمئنا اگر همین طور بی حاشیه و پرتلاش ادامه دهد، جزو خوش آتیه ترین بازیکنان خواهد بود که از او بیش از این ها خواهیم شنید. جوان ۲۱ ساله گچسارانی در سه بازی که برای تیم حسینی بازی کرده یک گل زده و دو پاس گل داده تا نشان دهد بی خود شماره 10 را به تن نکرده است.

گل‌گهر (یونس شاکری)
مهاجم بلندقامت سیرجانی ها که فصل را با یک‌گل و دو پاس گل آغاز کرده بود، در بازی با پرسپولیس دچار کشیدگی رباط زانو شد تا دو ماهی در دسترس نباشد. امیر قلعه نویی با سپردن شماره 10 تیم خود به این مهاجم کهنه کار انتظارات زیادی از او دارد ولی حداقل چند بازی باید دنبال نفرات جایگزین باشد.

آلومینیوم اراک (امید سینگ)
بازیکن هندی - بهبهانی اراکی ها که مورد توجه شدید تیم ملی هند و البته تیم های باشگاهی این کشور هم بود، درنهایت تصمیم به ادامه فوتبال خود در سرزمین مادری گرفت تا شماره 10 امسال تیم خطیبی باشد؛ تیمی که تا بدینجا خوب نتیجه گرفته و رویاهای بزرگی در سر می پروراند.

ذوب آهن (حسین ابراهیمی)
ابراهیمی باتجربه و ۳۱ ساله شماره 10 تیم سبزپوش اصفهانی هاست. هافبک گیلانی که سال قبل در فولاد موفق به کسب جام حذفی همراه این تیم شد، امسال امیدوار به خلق روزهای خوب برای ذوبی ها همراه با مهدی تارتار است.

نفت مسجدسلیمان (محمد بلبلی)
مهاجم ریزنقش گیلانی پس از درخشش در سپیدرود خیلی زود مورد توجه استقلال و فولاد قرار گرفت ولی با بی تجربگی در عقد قرارداد کارش به محرومیت چندماهه کشید. بلبلی امسال شماره ده تیم کمالوند را پوشیده تا با درخشش دوباره، همه روزهای بد را از ذهن خود پاک کند و البته برای تکرار روزهای خوب خیلی هم دیر نشده و مهاجم ۲۳ ساله باید در این راه امیدوار و پرتلاش ظاهر شود.

مس رفسنجان (قائم اسلامی‌خواه)
اسلامی خواه بی شک بدشانس ترین شماره ده امسال لیگ برتر است. مصدومیت گویا دست بردار بازیکن با اخلاق دهدشتی نیست و بعد از مصدومیت سال قبل مقابل ماشین سازی، هنوز نتوانسته تا بدینجا برای رفسنجانی ها بازی کند. البته ربیعی آن قدر به او اعتقاد و اعتماد دارد که شماره ده تیمش را به او سپرده و باتوجه به روحیه جنگندگی و تلاش همگان منتظر بازگشت پرفروغ او هستند.

فجر شهیدسپاسی (شهرام گودرزی)
هافبک - مهاجم باتجربه و بومی شیرازی ها با سابقه سال ها بازی در لیگ برتر شماره ده فجری ها را بر تن کرده تا با تجربه اش یاری گر این تیم در بازگشت دوباره به لیگ برتر باشد و تیم دوست داشتنی استان فارس در جایگاه مناسبی فصل را به پایان رساند.

نساجی (حسین زامهران)
مهاجم ۲۹ ساله مشهدی نساجی همچنان شماره ده قائمشهری هاست. زامهران سال قبل چند گل حساس برای تیمش به ثمر رساند تا دل مازندرانی ها را به دست بیاورد و امسال نیز برای موفقیت تیمش باید گل بزند.

فولاد (آیاندا پاتوسی)
پاتوسی تنها شماره ده خارجی این فصل لیگ برتر است. او که با پیراهن استقلال برای اولین بار توانایی های خود را به فوتبال ایران نشان داد، باید تلاش خود را به کار گیرد تا با درخشش دوباره، به موفقیت تیم جواد نکونام در لیگ برتر و آسیا کمک کند.

هوادار تهران (مرتضی آقاخان)
شماره ده تیم جوان رضا عنایتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر، مرتضی آقاخان است. مهاجمی که پس از درخشش در پیکان به استقلال پیوست ولی اسیر بدشانسی شد. آقاخان برای اثبات خود به فوتبال ایران امسال باید

برچسب‌ها: تراکتور پرسپولیس صنعت نفت آبادان میلاد سرلک طالب ریکانی استقلال پیمان بابایی امین قاسمی نژاد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

87 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi