خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,289

بایرن،زوله؟تمام شد؟!

بایرن،زوله؟تمام شد؟!
مذاکرات تمدید قرارداد بین بایرن و نیکلاس زوله به بن بست خورده است. این مدافع در بازار به طور جدی به چندین باشگاه از جمله نیوکاسل یونایتد پیشنهاد می شود. زوله به ترک اف سی بایرن تمایل دارد. خواسته های او نیز احتمال خروجش را بیشتر می کند.

علاوه بر زوله، کورنتین تولیسو نیز احتمالاً در تابستان بایرن را به صورت رایگان ترک خواهد کرد. ایجنت هایش او را به تاتنهام و اینتر پیشنهاد داده اند.

مذاکرات تمدید قرارداد بین بایرن و نمایندگان سرژ گنابری هنوز در جریان است. بازیکن در مونیخ راحت است و می داند که در اف سی بایرن چه چیزی دارد. با این حال توافق نهایی هنوز حاصل نشده است. مسیر به سمت تمدید قرارداد است. کیکر در ادامه می گوید که گنابری این واقعیت که در بازی مقابل فرایبورگ یک بار دیگر نیمکت نشین شد را درک نکرد.

نیکلاس زوله تا پایان هفته در قرنطینه خواهد ماند.

بایرن اولین پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد نیکلاس زوله را ارائه داد. طبق آن، دستمزد زوله از ۸ میلیون یورو در سال به بیش از ۱۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت. این پیشنهاد قبل از بیماری زوله ارائه شد. این پیشنهاد می تواند قدردانی از عملکرد اخیر این بازیکن باشد.

در داخل باشگاه فکر نمی کنند که باشگاه های انگلیسی بیشتر از آنچه اف سی بایرن به زوله پیشنهاد می دهد پرداخت کنند. به همین دلیل سران اف سی بایرن شانس خوبی برای موافقت بازیکنان با قراداد جدید می بینند. زوله از حمایت کامل جولیان ناگلزمن و دستیارش خاویر زمبرود برخوردار است.

برای یک مدت طولانی در باشگاه به عدم حرفه ای بودن و سبک زندگی زوله انتقاد می شد. اما در این فصل بازیکن از نظر جسمی خیلی بهتر است و در بهترین فرمش قرار دارد. این پیشرفت در باشگاه مورد توجه قرار گرفت و به همین دلیل می خواهند با یک پیشنهاد تمدید قرارداد جدید به او پاداش بدهند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ زوله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 Soulless1400/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi