خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

حمله رئیس رئال مادرید به پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی

حمله رئیس رئال مادرید به پاری سن ژرمن و ناصر الخلیفی
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص اتفاقات رخ داده راجع به کیلیان امباپه و پاریسن ژرمن صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته پرز و ناصر الخلیفی رئیس پاریسن ژرمن جنگ و جدال‌های زیادی داشتند. در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، لوس بلانکوس 160 میلیون یورو برای جذب کیلیان امباپه پیشنهاد داد، اما در کم‌تر از چند ساعت، این پیشنهاد رد شد و سپس پرز با پیشنهاد 200 میلیون بازگشت و باز هم مورد مخالفت سران پاریسی قرار گرفت تا امباپه یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.
به نقل از سایت مارکا، پرز در جلسه‌ای که با دیگر سران رئال مادرید برگزار کرده بود، گفت: "باید به قراردادهایمان پایبند بمانیم و بازیکنان خوب و برجسته را به این باشگاه بیاوریم. البته باید قابلیت پرداخت قیمت آن‌ها را داشته باشید. امروزه پیشنهاد 200 میلیون یورویی برای بازیکنی می‌دهیم و آن باشگاه تصمیم به فروش نمی‌گیرد. باید تا وقتی که قراردادشان به پایان می‌رسد، صبر کنیم، اما باشگاه‌هایی هستند که به هیچ عنوان قصد فروش بازیکنان‌شان را ندارند. من به منابع مالی باشگاه پایبند هستم و از راه درست پول در می‌آوریم، اما آن‌ها از خارج از فوتبال درآمد زایی می‎کنند. زمانی که خواهد رسید که 30 باشگاه برتر اروپا، توسط کشورها و مردم مدیریت خواهند شد.

برچسب‌ها: فلورنتینو پرز ناصر الخلیفی رئال مادرید پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

101 Real Ford1400/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi