خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

درخشش ستاره درخشان پرسپولیس در تیم ملی

درخشش ستاره درخشان پرسپولیس در تیم ملی
وحید امیری ستاره درخشان تیم پرسپولیس و بازیکن ارزنده تیم ملی ایران به عنوان بازیکن استثنایی فوتبال کشور شناخته شد. در ستایش او باید گفت در عین ستاره بودن، الگویی است که چون نگینی در انگشتری می‌درخشد.

وحید امیری بازیکن ارزشمند و ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با بازی‌های خوب خود و درخشش در فوتبال آسیا، به بازیکنی تبدیل شد که بازوبند کاپیتانی لایق او و بر بازوی او می‌درخشد.

امیری نه تنها در پرسپولیس که در تیم ملی و بازی‌های اخیر خود، نشان داد که علاوه بر خلاقیت‌های فنی و دوندگی، با استانداردهای منحصر به فردی که دارد می‌تواند در سطح اول فوتبال دنیا باشد.

او بازیکنی است که هیچ کدام از مربیانی که با او کار کرده‌اند نتوانسته‌اند حتی یک بار به دلایل غیر فنی او را نیمکت‌نشین کنند. مهم نیست که مربی او چه کسی است و نامش چیست و یا اخلاقش چگونه است. شاید تنها بتوان یک وجه مشترک بین مربیانی چون؛ منصوریان، گل‌محمدی، کی‌روش، برانکو، کالدرون، ویلموتس و اسکوچیچ پیدا کرد و آن هم توافق نظر بر روی وحید امیری است. همه مربیان در مورد او، فقط یک انتخاب داشته‌اند و آن، بازی کردن وحید به هر نحوی در ترکیب اصلی است. مهم نیست تاکتیک تیم چیست و بازی مقابل کدام تیم است. هر روشی که برای بازی در نظر گرفته شده و هر سیستم و هر استراتژی، حضور وحید در ترکیب اصلی قطعی است.

او نه تنها در مسائل فنی که در گذشت و اخلاق نیز استثنایی است و حریفان نیز در زمین بر همین عقیده هستند. درخشش وحید امیری در بازی با لبنان و بازی برابر سوریه، همه را متقاعد کرد که این ستاره درخشان فوتبال ایران مسیری روشن و پر فروغ در پیش دارد.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران تیم ملی ایران وحید امیری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

74 ☫ ایران ☫1400/08/26

عرفان هلندی: ترکوند دیشب

26 آبان (18:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi