خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

رنجی که پرسپولیس از «تحریم ها» میبرد

رنجی که پرسپولیس از «تحریم ها» میبرد
پنجره نقل و انتقالات باشگاه همچنان بسته است. این باشگاه بعد از شکایت گابریل کالدرون به فیفا برای دریافت مطالب قبلی با محرومیت از نقل و انتقالات روبرو می شود و درست در حالی که رقبای یکی از دیگران به فکر تقویت تیم هستند، این باشگاه را در به دنبال جور کردن پول مدنظر می کنند. طلب کالدرون می‌گشتند.

به گزارش فرارو، این موضوع فقط بخشی از مشکلات باشگاه پرسپولیس است، زیرا حتی وقتی آن‌ها پول کالدرون را هم جور کرده اند باز برای انتقالش به حساب این مربی در سوئیس به مشکل برخورده اند. درست این است که طبق ادعای باشگاه پرسپولیس، رقم مورد نظر کالدرون قریب به ۱۰ روزی آماده شده است، اما این پول هنوز به حساب این مرد آرژانتینی واریز نشده است. دلیل؟ تحریم های اعمال شده علیه ایران.

ماجرا از این قرار است که پرسپولیسی‌ها پول را به بانک مرکزی تحویل می‌دهند، ولی این پول به دلیل تحریم باید از طریق صرافی‌های مختلف، آنهم ذره ذره، و یا از طریق حساب‌هایی در چین که هنوز با بانک‌های ایرانی کار می‌کنند، دوباره به آن دست می‌دهند. اندک، به حساب گبریل کالدرون واریز شود. با توجه به زمانبر بودن این پروسه، با پذیرش ادعای ادعای مسئولیت پرسپولیس مبنی بر تهیه پول کالدرون، باز هم زمان زیادی برده شده و می‌برد که تمام طلب این سرپرست به حسابش در سوئیس بنشیند.

بعد از سوء مدیریت در پرسپولیس، تنها کسی که این باشگاه را می‌کرد، با تحریم‌ها مواجه می‌شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس تحریم نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

39 ⓡⓔⓐⓛⓜⓐⓓⓡⓘⓓ1400/08/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi