خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

همه بازی های هفته ششم با حضور تماشاگر

همه بازی های هفته ششم با حضور تماشاگر
در صورت موافقت وزارت بهداشت همه بازی های هفته ششم لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور برای اولین بار دیدار استقلال – نساجی با حضورآزمایشی 5 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار شد. در راستای حضور تماشاگر در این بازی ناهماهنگی هایی به وجود آمد که باشگاه استقلال بابت آن از تماشاگرانش عذرخواهی کرد اما این حضور با استقبال همه تیم ها مواجه شد بطوریکه دیگر تیم های لیگ برتری هم از فدراسیون فوتبال تقاضا کرده اند دیدار هفته ششم خود را با حضور تماشاگر میزبانی کنند.

در صورت موافقت وزارت بهداشت دیدارهای هفته ششم لیگ برتر با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شود. باشگاه ها موطف هستند برای بازی های خود 30 درصد آنهم به صورت الکترونیکی بلیط فروشی کنند واز سویی ورود تماشاگر به استادیوم باید از طریق گیت های الکترونیکی صورت گیرد. یکی از شرط های مهم تماشاگر برای ورود به استادیوم تزریق هر دو دوز واکسن است. البته در بازی استقلال – نساجی برخی از تماشاگرانی که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند موفق به خرید بلیط نشده بودند به این خاطر که نامشان در لیست وزارت بهداشت ثبت نشده بود که نواقص در این مسیر در حال برطرف شدن است.

تماشاگران استقلال در بدو ورود به استادیوم آزادی بارها و بارها این خواهش مواجه شدند که به توجه به ظرفیت استادیوم با فاصله کنار هم بنشینند که این موضوع را رعایت نکردند و این یکی از چالش های برگزاری بازی های هفته ششم با حضور تماشاگر است. البته این موضوع در فوتبال اروپا هم مرسوم است و در استادیوم های اروپا هم تماشاگران کنار هم می نشینند تا به اتفاق تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. تصمیم حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر در هفته ششم روز دوشنبه نهایی خواهد شد.

برچسب‌ها: تماشاگر کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

44 ♛ تاج رضا ♛1400/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi