خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

کینگزلی کومان: فکر می کردم دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم

کینگزلی کومان: فکر می کردم دیگر نمی توانم فوتبال بازی کنم
کینگزلی کومان می گوید مجبور شده است عمل جراحی انجام دهد تا بیماری قلبی اش را درمان کند.

به گزارش مستر90و به نقل از تله فوت، کینگزلی کومان بازیکن 25 ساله فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در ماه سپتامبر در جریان تمرینات دچار تنگی نفس شد و برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان رفت. آنجا بود که مشخص شد ضربان قلب این بازیکن ریتم مرتبی ندارد . حال این بازیکن در گفتگو با تله فوت از انجام عمل جراحی قلبش پرده برداشته است. او در این باره می گوید:

یک آریتمی قلبی داشتم. در گوگل جستجو کنید تا ببینید این بیماری چیست چون توضیح دادنش اندکی سخت است. شرایطم در اواخر بدتر شده بود و حملات کوچکی به من دست می داد. لحظاتی وجود داشت که فکر می کردم زودتر از حد معمول خسته شده ام. گاهی اوقات به خودم می گفتم برگشتن به فوتبال با وجود چنین ریتم قلبی برای من کار سختی خواهد بود اما خدا رو شکر حالا همه چیز خوب است و درمان شده ام. در حقیقت حس بسیار بهتری نسبت به گذشته دارم.
کومان آمار جالبی با تیم ملی فرانسه دارد. هر وقت او برای تیم دشان بازی کرده، فرانسه شکست نخورده است. کومان که در پیروزی 8 بر صفر مقابل قزاقستان در پستی غیر تخصصی بازی می کرد، در این باره می گوید:

خیلی خوشحالم. همیشه تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را با این پیراهن داشته باشم. به دشان گفتم توانایی بازی در این پست را دارم. از نظر دفاعی خیلی خوب نیستم و به عنوان یک بازیکن تهاجمی به بهترین شکلی که بتوانم دفاع می کنم. نکته قطعی این است که این پست بهترین پست برای من نیست.

برچسب‌ها: تیم ملی فرانسه فرانسه کینگزلی کومان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

95 Florian Thauvin1400/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi