خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,827

بدترین بازیکنان قرضی لیگ برتر انگلیس

بدترین بازیکنان قرضی لیگ برتر انگلیس
خبرورزشی – باشگاه‌ها معمولاً برای این که هزینه‌ها را کم کنند و بازیکنی باکیفیت حداقل برای مدت زمانی کوتاه به خدمت بگیرند، روی به انتقال قرضی می‌آورند. این اتفاق در دوران همه‌گیری ویروس کرونا که توان خرید خیلی از باشگاه‌ها و حتی بزرگان کمتر شده، بیشتر هم اتفاق می‌افتاد. اما همیشه بازیکن قرضی حتی اگر ستاره باشد، نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند.
سائول نیگس هافبک اسپانیایی چلسی در اتلتیکومادرید آنقدر درخشان ظاهر شد که خیلی از تیم‌های بزرگ اروپایی آرزو داشتند او را به خدمت بگیرند، اما فقط ۴۷ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و در یک بازی یار ثابت آبی‌های لندن بوده است.

به همین بهانه نشریه «سان» نام بازیکنانی که به صورت قرضی راهی تیم‌های لیگ برتری شدند و ناموفق بودند را مرور کرده است. رادامل فالکائو در منچستریونایتد و چلسی

این مهاجم کلمبیایی به طرز عجیب و چشمگیری دو مرتبه در انتقال قرضی ناکام بود؛ ابتدا در منچستریونایتد و سپس در چلسی. رادامل فالکائو که این روزها با ۳۵ سال سن در رایووایکانو بازی می‌کند، در ۲۹ بازی برای شیاطین‌سرخ ۴ گل زد و در ۱۲ بازی برای آبی‌های لندن یک گل. جای تعجب نیست که هیچ باشگاهی در لیگ برتر دیگر برای انتقال دائمی او اقدام نکرد.

برچسب‌ها: سائول نیگز چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

59 Frenkiedejong1400/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi