خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

فرگوسن: تغییر پست آنری توسط آرسن ونگر جو یونایتد هم عوض کرد!

فرگوسن: تغییر پست آنری توسط آرسن ونگر جو یونایتد هم عوض کرد!
فرگوسن در اوایل دهه 2000 رقابت جدی و پر تنشی با آرسن ونگر داشت و این دو تیم مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آمدند.

فرگی حالا مدعی شده که تصمیم استادانه ونگر برای استفاده از آنری در وسط خط حمله آرسنال پس از حضور این بازیکن در شمال لندن باعث شد که جو یونایتد هم عوض شود.

او در مستند "آرسن ونگر: شکست‌ناپذیر" گفت:« جو تیم ما برای مدتی مسموم شد. تغییر بزرگی که آرسنال ایجاد کرد تغییر پست آنری بود. و گل‌هایی که به ثمر رسید... او فوق العاده بود. شما همیشه به آینه بغل نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی به دنبال شماست و وقتی کسی را می‌بینید شتاب می‌گیرید. آرسنال به دنبال ما بود و به اندازه کافی خوب بود که از ما پیشی بگیرد. هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد.»

آنری، بازیکن تیم ملی فرانسه، موفق شد در 258 بازی لیگ برتر برای توپچی‌ها 175 گل به ثمر برساند. او همچنین نقش مهمی در جریان قهرمانی بدون شکست آرسنال در فصل 04-2003 ایفا کرد.

فرگوسن اعتراف کرد که این شاهکاری بود که او علیرغم تمامی جام‌هایی که به دست آورد، قادر به ثبت آن نشد. او گفت:« من 13 قهرمانی لیگ به دست آوردم اما هرگز نتوانستم یک فصل تمام شکست نخورم. این دستاوردی است که اهمیت بسیاری دارد و متعلق به آرسن ونگر است.»

فرگوسن و ونگر با وجود تمام درگیری و رقابت‌هایی که در کنار زمین داشتند، حالا دور از دنیای فوتبال رابطه خوبی با هم دارند. فرگوسن حتی در این مستند از نحوه برخورد آرسنال با ونگر و جدایی او از این تیم به شدت انتقاد کرد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه آرسن ونگر تیری آنری آرسنال منچستریونایتد الکس فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

234 Sporties_fa@1400/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi