خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

فان‌ خال: توضیحی در مورد این نتیجه ندارم!

فان‌ خال: توضیحی در مورد این نتیجه ندارم!
لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند از عملکرد تیمش در مقابل مونته نگرو انتقاد کرد.

تیم ملی هلند چند روز قبل در حالی که با دو گل مقابل مونته نگرو پیش بوده و فرصت خوبی برای صعود به جام جهانی قطر داشت، این پیروزی را از دست داد تا در انتظار مسابقه آخر خود مقابل نروژ باشد. لوییس فان خال در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان هلند در این دیدار بیش از حد توپ را از دست داده و بدون تمرکز بازی کرده اند.

لوییس فان خال گفت: "در حالیکه سرنوشت صعود به جام جهانی در دستان خودمان بود، عملکرد خوبی مقابل مونته نگرو نداشته و برتری با دو گل را در مقابل حریف از دست دادیم که من نمی توانم در این رابطه توضیحی بدهم. در این شرایط همه چیز معطوف به حفظ تمرکز است. در مورد واگذاری وظایف با بازیکنان صحبت کرده ایم و هر کسی باید کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

حریف با سیستم 1-4-5 و دفاعی تر از حد معمول بازی می کرد و در این شرایط کار برای ما سخت تر می شود. اما ما بیش از حد توپ از دست داده و در نتیجه به مونته نگرو فرصت رسیدن به گل می دهیم.

گاهی اوقات در لحظاتی توپ را از دست می دهیم که نباید این اتفاق رخ دهد. به هر حال ما باید این نتیجه را بپذیریم. شرایط را ارزیابی خواهیم کرد و سپس به مصاف تیم ملی نروژ می رویم. ما یک فرصت بسیار بزرگ را از دست دادیم، اما همچنان بهترین موقعیت برای صعود مستقیم را در اختیار داریم و مهمتر از همه این است که بازیکنان با تمام وجود برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند."

برچسب‌ها: لوئیس فان خال هلند مونته نگرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

23 هلنـد1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi