خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

رویس: تمام تلاشم را می کنم تا دورتموند را به جام برسانم!

رویس: تمام تلاشم را می کنم تا دورتموند را به جام برسانم!
مارکو رویس در مصاحبه ای مفصل به توضیح درباره هدف های خود در آلمان و دورتموند می پردازد

مارکو رویس در این فصل که آمار 7 گل و 6 پاس گل را در تمامی رقابت ها از خود ثبت کرده، عملکرد خوبی را از خود تا اینجای فصل نشان داده است و به لطف استراحت در پیش فصل و نرفتن به رقابت های یورو 2021، شرایط بدنی خوبی را سپری می کند. او در این فصل تاکنون دچار مصدومیتی نشده عملکرد خوب او خللی ایجاد کند این بازیکن در مصاحبه ای مفصل به وضعیت کنونی تیم ملی آلمان، حاشیه هایی که اطراف او شکل گرفته است و هدف های خودش می پردازد.

مارکو رویس در مصاحبه با اشپورت آینتس گفت:

پس از شکست 2 بر 1 مقابل لایپزیش، شما به وضوح از تاکتیک های مربی انتقاد کردید، از این انتقاد تعبیر های زیادی شد، منظورت چه بود؟

- اول از همه باید بگویم که من از حرف هایی که بعد از بازی با لایپزیش زدم، کوتاه نمی آیم. البته که این وظیفه مربی است که فکر کند تیم چگونه بازی کند و ما به عنوان یک بازیکن باید برنامه های او را اجرا کنیم. همچنین می دانم که تیم گریبان گیر مصدومیت های زیادی است و شرایط به ما اجازه نمی دهد با چهار دفاع بازی کنیم. من در مصاحبه بعد از بازی گفتم که ما نتوانستیم در طول بازی با دفاع 3 نفره عملکرد خوبی داشته باشیم، اما به دلایل مختلف بعد از اینکه چهار دفاعه شدیم، اوضاع برای ما بهتر شد. تعبیر های زیادی از این حرف من شد که متاسفانه کاملا خارج از منظور من بوده است. اگر یک کاپیتان اجازه نداشته باشد تا بعد از بازی حرفی بزند، آن وقت کار سخت می شود. اغلب در رسانه ها درخواست می شود که بازیکنان صریح و صادقانه صحبت کنند، ما فقط بر اساس روند بازی و برداشت خومان از بازی صحبت می کنیم، و صادقانه بگویم بین من و مارکو رزه هیچ مشکلی وجود ندارد. از همان ابتدا بین ما یک رابطه مبنی بر اعتماد دو طرف، خوب و نزدیک با یکدیگر داشتیم. مارکو رزه تا اینجا عملکرد خوبی داشته است و در آینده نیز به این کار ادامه خواهد داد.

آیا پیش از پایان دوره فوتبالی خود می توانید با بروسیا دورتموند جشن قهرمانی (در بوندسلیگا) بگیرید؟

- به این موضوع کاملا اطمینان دارم! برای رسیدن به این هدف ما باید ثبات بسیار خوبی داشته باشیم. بایرن مونیخ 9 سال است که قهرمان می شود، این ثباتی ناب و هنری بزرگ از سوی آن ها است. اما وقتی که آن ها ضعیف می شوند یا می لغزند، ما باید از این فرصت ها استفاده کنیم. رقابت با بایرن بسیار سخت است، اما ما در حال پیشرفت هستیم، در بازی های فشرده توانستیم به پیروزی هایی دست یابیم. تا زمانی که پیراهن بروسیا دورتموند را می پوشم و کاپیتان این تیم هستم، تمام تلاشم را می کنم تا جام را به دورتموند برسانم.

برچسب‌ها: مارکو رویس دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

102 هلنـد1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi