خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فردیناند: فرگی به خاطر پیراهن سیتی نیستلروی را تهدید کرد

فردیناند: فرگی به خاطر پیراهن سیتی نیستلروی را تهدید کرد
سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، قوانین خاصی برای این تیم در زمان حضور در اولدترافورد تعیین کرده بود.

به گزارش "ورزش سه،" بعضی اتفاقات و موقعیت‌ها در فوتبال هرگز از ذهن افراد پاک نمی‌شود و مهم نیست که چند سال از این اتفاق بگذرد. یکی از این اتفاقات در اولین حضور ریو فردیناند در دربی منچستر برای او رخ داد.

این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به خوبی عصبانیت سر الکس فرگوسن از تعویض پیراهن روی فن نیستلروی با یکی از بازیکنان منچسترسیتی را به خاطر دارد.

این بازیکن هلندی اولین حضورش در دربی منچستر را در نوامبر 2002 تجربه می‌کرد که سرمربی تیم به دلیل تعویض پیراهنش با یکی از بازیکنان سیتی به شدت از او انتقاد کرد.
فردیناند درباره این اتفاق گفت:« ما با نتیجه 1-3 برابر حریف شکست خوردیم و شان گوتر دو گل به ثمر رساند. این اولین حضور من در دربی بود و پس از بازی در رختکن بود که متوجه شدم این بازی چقدر بزرگ و حساس است. ما وارد شدیم و سرمربی در را بست. سکوت همه جا را گرفته بود و ناگهان فرگوسن منفجر شد.»

او ادامه داد:« رود فن نیستلروی در آن زمان بازیکن بسیار بزرگی بود و در حالی که پیراهن سیتی را در دست داشت وارد شد و من به یاد دارم که الکس فرگوسن به شدت از او عصبانی شد. او به نیستلروی گفت اگر یک بار دیگر ببینم هرکدام از شما با پیراهن سیتی در حال قدم زدن هستید، دیگر جایی در این باشگاه نخواهید داشت.»

فردیناند اضافه کرد:« در آن زمان بود که با خودم نشستم و به این فکر کردم که این بازی بسیار مهم و حساس است. من تا پیش از آن به درستی متوجه این موضوع نشده بودم و پس از آن همیشه به خاطر سپردم که این بازی از اهمیت ویژه‌ای در این باشگاه برخوردار است.»

برچسب‌ها: فردیناند نیستلروی منچستریونایتد سر الکس فرگوسن دربی منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

159 Reza Wampire1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi