خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,416

رویارویی حیثیتی برزیل و آرژانتین بدون تقابل نیمار و مسی

رویارویی حیثیتی برزیل و آرژانتین بدون تقابل نیمار و مسی
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار کننده دیدار بسیار حساسی خواهند بود.
سایت «مارکا» (Marca) اعلام کرد سوپرکلاسیکو میان آلبی سلسته و سلسائو در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم در حالی که چند دقیقه از آن گذشته بود به دلیل نقض پروتکل COVID-۱۹ توسط مقامات بهداشتی برزیل به زمین بازی تعلیق شد. بازیکنان آرژانتینی که از انگلیس سفر کرده بودند اجازه حضور در زمین را نداشتند و بازی چند دقیقه پس از شروع بازی به حالت تعلیق درآمد. این یک نمایش شرم آور برای هر دو طرف بود اما نتیجه هنوز قطعی نیست. هر دو تیم ملی در دیدار با مسئولان کونمبول (CONEMBOL) برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنند. هر کسی که در این بازی برنده شود، یا تسلط خود را در منطقه ادعای یک رتبه جدید تأیید می‌کند، از این رو بازی فردا بسیار مهم است.
برزیل در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در مقابل ۲۸ امتیاز آرژانتین در صدر جدول قرار دارد و آلبی سلسته در صورت پیروزی فردا در خانه، جواز حضور در جام جهانی را به دست خواهد آورد. با این حال، گرفتن سه امتیاز از آن بازی تعلیق شده باعث می شود آنها با برزیل در امتیاز ۳۴ برابر شوند. با وجود این، آرژانتین به دلیل تفاضل گل همچنان در رده دوم باقی می‌ماند.
سوپرکلاسیکو این ظرفیت را داشت که آخرین رویارویی لیونل مسی و نیمار را به ارمغان بیاورد اما ستاره برزیلی به دلیل مصدومیت، بازی را از دست داد و حتی با سلسائو به آرژانتین نرفت. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته گفته مسی قرار است بازی کند و امیدواریم حال او خوب باشد. نماد فوتبال آرژانتین به‌طور کامل از ناراحتی که مانع از انجام آخرین بازی‌هایش برای پاری‌سن‌ژرمن شده بود، رهایی یافته و قصد دارد نقش مهمی را در بازی فردا ایفا کند.

برچسب‌ها: مقدماتی جام جهانی برزیل ارژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

118 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi