خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

پای آبیدال هم به ماجرای حمله به بازیکن PSG باز شد

پای آبیدال هم به ماجرای حمله به بازیکن PSG باز شد
روز چهارم نوامبر بود که خیرا حمراوی، بازیکن 31 ساله تیم زنان پاری سن ژرمن در راه برگشت به خانه اش، توسط دو مرد نقاب دار از ماشین بیرون کشیده شد و در جریان یک حمله فیزیکی دست و پاهای این بازیکن پاری سن ژرمن را مجروح کردند.

مستر90 | در پی این حادثه، پلیس پاریس تصمیم به بازداشت امیناتا دیالو، هم تیمی خیرا حمراوی گرفت چرا که دیالو به خاطر رقابت درون تیمی با حمراوی به اجیر کردن دو مرد برای کتک زدن او متهم شده بود. با این حال اتهامات علیه دیالو ثابت نشد و او از اتهام کتک زدن هم تیمی اش تبرئه و آزاد شد. دو روز پیش هم اکیپ خبر داد پای نامزد سابق خیرا حمراوی به ماجرا باز شده است. پلیس پاریس با بررسی تماس های تلفنی خیرا حمراوی متوجه شد که نامزد سابق او طی سال 2018 تا 2021 یعنی زمانی که در بارسلونا به میدان می رفت، چند روز پیش از حادثه با این بازیکن تیم زنان پاری سن ژرمن تماس گرفته و گفته به خاطر خراب کردن زندگی اش، از او انتقام می گیرد.

آخرین خبر در این باره، وارد شدن نام اریک آبیدال، مدافع مشهور و سابق بارسلونا و تیم ملی فرانسه به پرونده است. اسپورت اسپانیا اعلام کرده آبیدال جدیدترین مظنون در پرونده حمراوی است. شماره تلفن او در دفترچه تلفن موبایل حمراوی پیدا شده و به نظر می رسد آنها سابق بر این، رابطه عاطفی صمیمانه ای باهم داشته اند. آن طور که از شواهد پیدا است، این آبیدال بوده که دستور کتک زدن حمراوی را داده است.

برچسب‌ها: اریک آبیدال فرانسه تیم ملی فرانسه PSG زنان تیم ملی فرانسه زنان فرانسه زنان خیرا حمراوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 Luka Zidane1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi