خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,416

تیته به دنبال احیای ستاره برزیلی بارسلونا

تیته به دنبال احیای ستاره برزیلی بارسلونا
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل قصد دارد زمینه بازگشت فیلیپه کوتینیو به روزهای اوج را فراهم کند.
انتقال به بارسلونا و مصدومیت های پیاپی باعث شد کسری از درخشش فیلیپه کوتینیو در لیورپول را در سال های اخیر شاهد نباشیم و این هافبک خلاق و برزیلی در این مدت دچار افت محسوسی شده است. به نظر می رسد بارسلونا نیز دیگر علاقه ای به حفظ فیلیپه کوتینیو ندارد و گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه در پایان فصل لالیگا را ترک خواهد کرد. اما تیته، سرمربی تیم ملی برزیل هنوز به فیلیپه کوتینیو اعتقاد داشته و او را به اردوی اخیر سلسائو دعوت کرده است. تیته امروز در مصاحبه ای مدعی شد تلاش او تبدیل کردن کوتینیو به ستاره درخشان سال های گذشته است.
تیته گفت: "این بهترین فیلیپ کوتینیوی ممکن نیست و این بازیکن پتانسیل بالایی دارد. اما ما به کوتینیو کمک خواهم کرد که به همان بازیکن دوران لیورپول تبدیل شود. در مورد استعداد و توانایی های این بازیکن تردیدی وجود ندارد و هیچکس نمی تواند ادعا کند او دیگر قدرت سابق خود را ندارد.
ما باید پروسه بازگرداندن فیلیپه کوتینیو به دوران اوج را آغاز کنیم. از نظر من او بازیکی است که توانایی بازی هم در سمت چپ و هم در جناح راست را دارد و در ترکیب باید در نهایت توپ آخر به فیلیپه کوتینیو ختم شود."

برچسب‌ها: فیلیپ کوتینیو تیته تیم ملی برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

90 ✰★ Esteghlal ★✰1400/08/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi