خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

زمان بازگشت راموس به ترکیب PSG معلوم شد

زمان بازگشت راموس به ترکیب PSG معلوم شد
سرخیو راموس در فصل تابستان امسال به PSG پیوسته و به دوران حضور 16 ساله خود در رئال مادرید پایان داد. اما استمرار آسیب دیدگی قدیمی این بازیکن باعث شده راموس تا امروز حتی یک بار هم با لباس این تیم حضور پیدا نکند. حتی نشریه لو پاریزین این هفته مدعی شد داد PSG در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد سرخیو راموس به دلیل مصدومیت های متوالی این بازیکن او است.

اما حالا همین نشریه فاش کرد راموس پس از مصدومیت طولانی مدت از ناحیه ساق پا و دوری از میادین، هفته آینده تمرینات خود را در قالب گروهی و در کنار دیگر بازیکنان در کمپ تمرینی PSG آغاز خواهد کرد. البته علیرغم بازگشت او به تمرینات، هواداران PSG که چندان زیاد هم نیستند حداقل تا اواخر ماه نوامبر شانسی برای تماشای بازی سرخیو راموس در لباس تیم مورد علاقه خود نخواهد داشت.

این مدافع اسپانیایی که شش ماه است که در مسابقه ای رسمی به میدان نرفته، ممکن است در بازی خانگی PSG مقابل نانت در تاریخ 20 نوامبر قادر به حضور در ترکیب باشد. اگر راموس این آزمون را در شرایط فیزیکی مناسبی پشت سر بگذارد، چهار روز بعد در دیدار حساس مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد. البته تا امروز چند تاریخ در مورد بازگشت احتمالی سرخیو راموس تعیین شده که هیچ کدام فرجامی نداشته و باید دید این بار سرنوشت ستاره سابق رئال مادرید چه خواهد شد.

برچسب‌ها: PSG فرانسه لیگ فرانسه سرخیو راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

59 Sporties_fa@1400/08/16

.p.s.g: پس بزودی بهترین خط دفاع دنیا هم تشکیل میشه تو بهترین تیم فرانسه در کنار بهترین خط حمله دنیا!

17 آبان (02:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi