خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

مهاجم جوان پرسپولیس در فولاد

مهاجم جوان پرسپولیس در فولاد
آیا مهاجم جوان پرسپولیس از این تیم جدا خواهد شد؟

مهدی مهدی‌خانی که فصل گذشته با سروصدای زیاد از واراژدین کرواسی به پرسپولیس پیوست و در همان ابتدا پیراهن شماره 9 مهدی ترابی را در اختیار گرفت تا در کانون توجه هواداران این تیم قرار گیرد اما هرگز نتوانست کار ویژه‌ای در این تیم انجام دهد

این هافبک هجومی جوان که در پدیده زیر نظر یحیی گل‌محمدی روزهای خوبی را سپری کرده بود، در نیم فصل دوم لیگ بیستم با توجه به حضور عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو فرصت چندانی هم برای بازی پیدا نکرد و از روی نیمکت تماشاگر بازیهای تیمش بود تا بسیاری از او به عنوان اولین جدا شده پرسپولیس در پایان لیگ بیستم نام ببرند.

با شروع تمرینات پرسپولیس برای آماده سازی جهت حضور در فصل جدید یحیی تصمیم گرفت این بازیکن جوان را حفظ کند و به او فرصت دوباره ای بدهد اما مصدومیت این بازیکن پیش از تقابل با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا او از شرایط تمرینی فاصله بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با 3 پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شده و این احتمال وجود دارد که او به صورت قرضی به تیم دیگری برود تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. گفته می‌شود یکی از پیشنهادهای او از باشگاه فولاد خوزستان است و شاید انتقال او، در صورت رضایت یحیی گل‌محمدی تا فردا نهایی شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران فولاد خوزستان مهدی مهدی خانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 ☫ ایران ☫1400/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi