خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

ایران با بدشانسی مغلوب قهرمان جهان شد

ایران با بدشانسی مغلوب قهرمان جهان شد
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قبول شکست مقابل روسیه از تکرار قهرمانی دوره قبل بازماند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام بین قاره ای وارد مسابقات این دوره در امارات شد و شروع خوبی برای خود رقم زد.

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران کار خود را در مرحله گروهی این دوره با دو پیروزی مقابل پاراگوئه و ژاپن شروع کردند اما در دیدار پایانی برای تعیین صدرنشین گروه، مقابل روسیه تن به شکست 4 بر 3 دادند.

شاگردان هاشم پور در بازی نیمه نهایی جام بین قاره ای شب گذشته با نتیجه 7-5 تیم سنگال را شکست دادند و به دیدار پایانی این مسابقات در امارات راه پیدا کردند تا دوباره با روسیه دیدار کنند؛ تیمی که پس از فتح جام جهانی آمده بود تا به سلطه دو ساله ایران در جام بین قاره ای پایان دهد.

12 دقیقه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ملی روسیه به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان در وقت دوم به دنبال جبران نتیجه باشند. روسیه در 12 دقیقه دوم هم برتری خود را حفظ کرده و 3-1 پیش افتاد.

12 دقیقه سوم با حساسیت بالاتری پیگیری شد و علی مختاری که گل اول ایران را به ثمر رسانده بود یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا فاصله حداقل برسد؛ تلاش شاگردان هاشم پور در شبی که بخت یارشان نبود و چندین بار با برخورد توپ به تیرک از رسیدن به گل بازماندند، حاصلی در پی نداشت و روسیه با حداقل فاصله توانست پیروز بازی فینال شود.

به این ترتیب روسیه توانست با فتح این دوره از رقابت ها، تعداد قهرمانی هایش در جام بین قاره ای را به عدد 4 رسانده و از ایران که 3 قهرمانی دارد، عبور کند.

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روسیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

67 ♛ تاج رضا ♛1400/08/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi