خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

تغییرات یحیی برای برد بی نتیجه ماند

تغییرات یحیی برای برد بی نتیجه ماند
سرمربی پرسپولیس در جریان نیمه دوم دست به تغییراتی در ترکیب تیمش زد که به برد دست یابد اما بی نتیجه ماند و در نهایت به تساوی رضایت داد.

در شرایطی که سرخ‌ها نیمه اول دیدار با گل گهر را با شکست راهی رختکن شده بودند، نیمه دوم با تغییراتی در جریان بازی از سوی یحیی گل محمدی همراه شد تا آنها بعد از باخت مقابل آلومینیوم امیدوار به برد باشند.

اولین تغییر یحیی گل محمدی حضور مهدی عبدی بود که جانشین علیرضا ابراهیمی شد. تغییری جالب که باعث شد تا قلب دفاعی سرخ‌ها با حضور فرشاد فرجی و علی نعمتی اولین تجربه خود را پشت سر بگذارد و عبدی نیز زوج عیسی آل کثیر در خط حمله شود.

رضا اسدی هم همانند بازی قبلی تعویضی پرسپولیس لقب گرفت تا فشار روی هافبکی که با سر و صدای زیاد جذب شده بود، بیشتر از قبل شود و او در این بازی نیز نتواند انتظارات را جلب کند. خروج رضا اسدی با حضور احسان پهلوان همراه بود تا سرخ‌ ها امیدوار به بازیسازی این هافبک در کنار مهدی ترابی برای دستیابی به موقعیت گلزنی بیشتر باشند.

تعویض بعدی یحیی گل محمدی هم حضور محمد شریفی به جای سعید آقایی بود. این تغییر باعث شد تا وحید امیری بار دیگر در سمت چپ دفاعی حاضر شود و شریفی در کنار میلاد سرلک به محکم کردن خط میانی کمک کند و ترابی آزادی عمل بیشتری به دست بیاورد.

در نهایت هم یحیی در ثانیه‌های پایانی گلزن تیمش را از زمین خارج کرد و حامد پاکدل را به زمین فرستاد تا امیدوار باشد از موقعیت های احتمالی سود ببرند که البته بی نتیجه ماند و پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی از چشیدن طعم برد ناکام ماند. اتفاقی که کمتر طی چند فصل اخیر شاهد آن بودند.

برچسب‌ها: پرسپولیس گل گهر سیرجان یحیی گل محمدی لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

82 هلنـد1400/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi