خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

نیمار، داور ویدئویی دورتموند- آژاکس!

نیمار، داور ویدئویی دورتموند- آژاکس!
همچنان بحث ها درباره اخراج جنجالی متس هوملس داغ دنبال می شود.

دو شب پیش دیدار دورتموند و آژاکس که با نتیجه 3-1 به سود تیم هلندی به پایان رسید، یک اتفاق جنجالی را به خود دید؛ جایی که در نیمه اول بازی مدافع آلمانی دورتموند یعنی متس هوملس بعد از خطا روی بازیکن آژاکس با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

بعد از پخش شدن تصاویر آهسته به نظر می‌رسید که آنتونی اولیور، داور انگلیسی مسابقه، تصمیمی کاملا بحث برانگیز و سختگیرانه اتخاذ کرده و شاید بهتر بود که به دادن یک کارت زرد به هوملس اکتفا کند؛ با این حال اولیور مدافع دورتموند را اخراج کرد و همین موضوع اعتراض هوملس و دیگر بازیکنان این تیم را در پی داشت.

بعد از گذشت دو شب از این مسابقه همچنان بحث های زیادی در رابطه با اخراج جنجالی مدافع دوتموند مطرح می شود. خود هوملس نیز بعد از بازی ضمن اعتراض به این تصمیم، از آنتونی، ستاره آژاکس بابت رفتار ناجوانمردانه و بزرگ نمایی اش انتقاد کرد.
حالا اما DAZN شوخی جالبی با نیمار انجام داده یا بهتر بگوییم به ستاره برزیلی طعنه زده است. جایی که آن ها با انتشار تصویری کنایه آمیز نیمار را به عنوان داور ویدئویی بازی دورتموند و آژاکس معرفی کرده اند. ستاره پاری سن ژرمن طی سالیان اخیر به خاطر همین بزرگنمایی ها مورد انتقاد قرار گرفته و DAZN به این شکل به او طعنه زده است.

برچسب‌ها: دورتموند لیگ قهرمانان اروپا آژاکس نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

59 هلنـد1400/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi