خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

توخل: حضور کونته خبر خوبی برای لیگ برتر است

توخل: حضور کونته خبر خوبی برای لیگ برتر است
انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته و به نظر می‌رسد که جذابیت رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

این مربی ایتالیایی پس از اخراج نونو اسپیریتو سانتو از تاتنهام جانشین او شد و در بازی شب گذشته برابر ویتسه آرنهایم نیز اولین پیروزی‌اش به عنوان سرمربی این تیم را به دست آورد.

توماس توخل که در حال حاضر با چلسی صدرنشین لیگ برتر است، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر برنلی درباره حضور کونته در تاتنهام گفت:« البته که این خبر بسیار خوبی برای لیگ برتر است. او یکی از بهترین سرمربیان دنیاست و فقط کافی است به رکوردها و جام‌هایش نگاه کنید. حضور او باعث می‌شود که بازی برابر تاتنهام بسیار دشوار شود.»

کالوم هادسون اودوی، بازیکن جوان چلسی، تصمیم گرفت که از حضور در اردوی تیم ملی انگلیس برای دو بازی باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر خودداری کند و توخل در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من در این بحث دخالتی نداشتم. می‌دانم که این موضوع بین فدراسیون و کالوم بود و فکر می‌کنم که در نهایت پیتر چک هم در آن حضور داشت. هیچ علاقه‌ای به دخالت در این موضوع نداشتم و این تصمیمی است که او گرفته تا تمرکز کاملی بر فوتبالش داشته باشد.»

باشگاه چلسی شب گذشته اعلام کرد که قراردادش با چابولا را تمدید کرده که در هفته‌های اخیر عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته بود. توخل درباره این موضوع گفت:« او می‌تواند به هر چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند. بازی برای چلسی رویای کودکی او بود و او حالا در بهترین مسیر برای تاثیرگذاری روی تیم قرار دارد. ما خوشحالیم که او قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا رسانده است. او رویایش را زندگی می‌کند و من تحت تاثیر پختگی او قرار گرفتم.»

برچسب‌ها: آنتونیو کونته توماس توخل چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 Frenkiedejong1400/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi