خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,193

چرا دربی در روز تعطیل برگزار نشد؟

چرا دربی در روز تعطیل برگزار نشد؟
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه چرا دربی در یک روز تعطیل برگزار نشده، توضیح داده است.

استقلال و پرسپولیس در حالی روز شنبه 13 آذر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که به نظر می‌رسید سازمان لیگ می‌توانست این بازی را یک روز زودتر برگزار کند تا این بازی بیننده بیشتری داشته باشد.

این موضوعی است که سهیل مهدی درباره‌اش توضیح داده و در یک مصاحبه رادیویی گفته است: خیلی تلاش کردیم این کار اتفاق بیفتد، اما حقیقت این است که اگر این مسابقه را یک روز عقب‌تر می‌آوردیم، تیم‌ها باید با 4 روز و برخی تیم‌ها هم با 3 روز استراحت وارد بازی‌ها می‌شدند. این کار منطقی نیست. دربی برای خیلی از مردم خوب کشورمان مهم است، اما ناچار شدیم این بازی را شنبه برگزار کنیم. به دلیل فشردگی مسابقات باید بازی‌ها را برای شروع به موقع لیگ بعدی هر چه سریع‌تر تمام کنیم و به همین دلیل مقداری بدسلیقگی شده، اما باید واقعیت را قبول کنیم که ناچار به این برنامه‌ریزی شدیم. اگر می‌خواستیم بازی را روز تعطیل برگزار کنیم، در پایان مسابقات زمان کم می‌آوردیم و شاید لیگ ما به واسطه تعطیلات فیفادی و شرایط لیگ قهرمانان آسیا دچار وقفه‌ای طولانی می‌شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران استقلال تهران دربی لیگ برتر خلیج فارس سازمان لیگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 ☫ ایران ☫1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi