خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

سفر سولسشر به خانه؛ آخرین پرواز؟

سفر سولسشر به خانه؛ آخرین پرواز؟
اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد برای سپری کردن تعطیلات راهی کشورش شد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته اند و برخی اخبار حاکی از احتمال اخراج اوله گونار سولسشر از این تیم است. اما این سرمربی نروژی در حالی برای سپری کردن تعطیلات به خانه سفر کرده که هنوز گزینه چندان مهمی برای جانشینی او وجود ندارد و ممکن است هفته بعد نیز شاهد حضور سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ باشیم.

یونایتد در حال بررسی نامزدهای در دسترسی برای جایگزینی اوله گونار سولسشر است، اما مدیران این باشگاه تمایلی به اخراج این سرمربی بدون داشتن یک برنامه احتمالی و مدون ندارند و همین موضوع کار آنها برای قطع همکاری با سولسشر را دشوار ساخته است. این سرمربی نروژی امروز به همراه خانواده اش برای سپری کردن تعطیلاتی کوتاه مدت به نروژ بازگشت و در اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازمی گردد تا تیمش را برای دیدار هفته بعد مقابل واتفورد آماده کند.

سولسشر ظهر امروز با یک جت شخصی به همراه همسر و دو پسرش به فرودگاه کریستیانسوند در نروژ پرواز کرد. با انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام و عدم تمایل زین الدین زیدان به حضور در اولدترافورد، در حال حاضر تنها از رالف رانکنیگ به عنوان گزینه احتمالی یونایتد نام برده شده و اوله گونار سولسشر فعلا احتمالا از جایگاه مطمئنی در رختکن شیاطین سرخ برخوردار خواهد بود.

برچسب‌ها: اوله گنار سولسشر منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

29 Reza Wampire1400/08/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi