خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

ابراز همدردی صدری و پیشکسوتان فوتبال با علی پروین

ابراز همدردی صدری و پیشکسوتان فوتبال با علی پروین
علی پروین که در روزهای گذشته در سوگ از دست دادن مادر همسر خود نشست، امروز (پنج‌شنبه) خواهر همسر خود را تشییع کرد. در این مراسم رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، همراه تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس و فوتبال ایران حضور داشتند.

علی پروین چندی پیش هم سوگوار از دست دادن خواهر خود شد. خانواده علی پروین در روزهای اخیر نیز سوگوار مادر همسر وی و اکنون خواهر همسرش شدند.
مراسم تشییع خواهر همسر علی پروین امروز برگزار شد. سید مجید صدری در این مراسم حضور پیدا کرد و این ضایعه را از طرف خود و باشگاه پرسپولیس به علی پروین تسلیت گفت. یحیی گل‌محمدی هم با توجه به زمان تمرین امروز سرخپوشان قرار است همراه تعدادی از همکاران خود از جمله حمید مطهری برای ابراز تسلیت و همدردی تا ساعتی دیگر در منزل علی پروین حضور پیدا کنند.
در مراسم امروز تعداد زیادی از پیشکسوتان فوتبال ایران از همبازیان تا شاگردان علی پروین در تیم ملی و پرسپولیس نیز حضور یافتند و این ضایعه را به پروین و خانواده وی تسلیت گفتند.
باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به پیشکسوت اسطوره‌ای فوتبال ایران و پرسپولیس تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، آمرزش الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت می‌نماید.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران علی پروین مجید صدری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ☫ ایران ☫1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi