خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

جدال رسانه ها؛ فیورنتینا سردار را می خواهد؟

جدال رسانه ها؛ فیورنتینا سردار را می خواهد؟
به نظر می رسد که دیدار برگشت یوونتوس و زنیت که 2 شب پیش در آلیانز تورین برگزار شد، تماشاگران ویژه ای داشته است. طبق ادعای وب سایت معتبر توتو مرکاتو وب ایتالیا، تعدادی از استعدادیاب های فیورنتینا برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشته اند.
این رسانه ایتالیایی نوشته است جدایی دوشان ولاهویچ از فیورنتینا واقعیتی است که در انتظار محقق شدن است. در ژانویه یا تابستان بعدی، آینده مهاجم صربستانی به دور از بنفش های فلورانس خواهد بود. یوونتوس مدت زیادی است که این بازیکن را دنبال می کند اما 60 میلیون یورو پول نقدی که روکو کومیسو رئیس فیورنتینا درخواست کرده، در حال حاضر عملیات جذب ولاهویچ را غیرممکن کرده است. تاتنهام یا منچسترسیتی محتمل ترین گزینه ها برای آینده این بازیکن هستند.

توتو مرکاتو وب در ادامه نوشته است: استعدادیاب های بنفش ها در حال حاضر در تلاش هستند تا نامی مناسب برای جانشینی ولاهویچ پیدا کنند. براساس منابع توتو مرکاتو وب، روز سه شنبه نمایندگان فیورنتینا برای تماشای دیدار یوونتوس و زنیت در استادیوم حضور داشتند. سردار آزمون مهاجم ایرانی با 9 گل در این فصل و 19 گل در فصل گذشته، از بازیکنان کلیدی تیم سرگئی سماک است.

در ادامه این گزارش آمده است: در تابستان قرارداد آزمون به پایان می رسد و تیم های زیادی برای رقابت در جذب این بازیکن تلاش می کنند. رمی ها هم روز گذشته سردار را در تورین دیدند. در حال حاضر، المپیک لیون و بایر لورکوزن دو گزینه معتبر دیگر برای جذب آزمون هستند.

در حالیکه به نظر می رسد باید در تابستان شاهد جدایی سردار از زنیت باشیم، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران منتظر انتخاب تیم بعدی مسی ایرانی هستند. بازیکنی که می توانست قبل تر از اینها راهی یک لیگ معتبر اروپایی شده و در تیم بزرگتری بازی کند.

اما انتشار خبر علاقه فیورنتینا به جذب آزمون در معتبرترین رسانه های ایتالیایی، باعث واکنش مدیران فلورانسی شد. طبق آنچه که وب سایت های روسی از جمله sport-express و sportsdaily ادعا کرده اند، این باشگاه علاقه به جذب سردار ندارد. رسانه های روسی صحبت های کوتاهی از دانیل پراده، مدیر ورزشی فیورنتینا درباره حضور نمایندگان این تیم در ورزشگاه بازی تیم‌های یوونتوس و زنیت برای زیرنظر گرفتن سردار آزمون منتشر کرده اند.

هر چقدر که رسانه های معتبر ایتالیایی از زیر نظر گرفته شدن سردار آزمون توسط فیورنتینا خبر داده اند اما در سمت مقابل، وب سایت های روسی با نقل قولی از مدیر ورزشی فیورنتینا آن را تکذیب کرده اند.

طبق ادعای رسانه های روس، پراده گفته است: «ما علاقه‌ای به جذب سردار آزمون نداریم. تمام خبرها شایعه هستند.» صحبت هایی که منابع آن تنها رسانه های روسی هستند و هیچ کدام از منابع معتبر ایتالیایی آن را منتشر نکرده اند. با این حال، ساعاتی پیش وب سایت italy24newsنیز خبر توتو مرکاتو وب را تأیید کرد و از حضور نمایندگان فیورنتینا در آلیانز برای تماشای عملکرد سردار خبر داد.

به هر شکل باید دید چه سرنوشتی در انتظار سردار آزمون خواهد بود. رسانه های ایتالیایی از علاقه فیورنتینا به این بازیکن خبر می دهند اما وب سایت های روسی با نقل قولی کوتاه از زبان مدیر ورزشی فلورانسی ها، آن را تکذیب کرده اند. آنگونه که مشخص است، تابستان داغ و پر خبری در انتظار مسی ایرانی است.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا سردار آزمون زنیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 Sporties_fa@1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi