خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

زبان مورد استفاده در PSG فرانسوی نیست!

زبان مورد استفاده در PSG فرانسوی نیست!
نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد نگرانی بزرگی بین مدیران تیم PSG در مورد عدم استفاده از زبان فرانسوی در تیم اصلی و به طور کلی باشگاه وجود دارد. البته این باشگاه دارای یکی از متنوع ترین تیم ها در فوتبال اروپا از نظر تعدد بازیکنان و کادر فنی غیرفرانسوی هستند، اما حالا مدیران پاریس تصور می کنند این موضوع بر برخی از جنبه های فرهنگی تیم تأثیر منفی گذاشته است.

بازیکنانی مانند نیمار، آنخل دی ماریا و کیلور ناواس هرگز از زبان فرانسوی استفاده نمی کنند، اما این زبان را می فهمند. با این حال بازیکنان تازه واردی مانند لیونل مسی و نونو مندس، اصلا به این زبان آشنایی نداشته و از زبان اسپانیش برای مکالمه با دیگران بهره می گیرند.

همچنین مائوریسیو پوچتینو در زمان کار کردن در انگلیس و در تمام مدت حضور در ساوتهمپتون از مترجم استفاده می کرد، اما وقتی این سرمربی راهی تاتنهام شد به او تاکید کردند که باید در جمع به زبان انگلیسی صحبت کند. اما حالا گرچه برخی از اعضای کادر فنی او به زبان فرانسوی تسلط خوبی دارند، اما این زبان اصلی تیم نیست و بازیکنان نیز متوجه این موضوع شده اند.

حتی ستاره ای مانند کیلیان امباپه که در پایتخت کشور خودش بازی می کند هم در تلاش برای صحبت به زبان اسپانیایی یا انگلیسی برای برقراری ارتباط خوب با دیگر بازیکنان است. ستاره های فرانسوی زبانی چون ادریسا گه‌یه و عبدو دیالو نیز همین شرایط را دارند و این موضوع چندان باب میل باشگاه PSG نیست.

برچسب‌ها: PSG لیگ فرانسه فرانسوی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

34 Sporties_fa@1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi