خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

فرانک کسیه فرانسوی کلید انتقال اندومبله فرانسوی به بارسلونا!

فرانک کسیه فرانسوی کلید انتقال اندومبله فرانسوی به بارسلونا!
تانگوی اندومبله در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 کشورش را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کرد و به تاتنهام پیوست. قرارداد ستاره فرانسوی با تاتنهام تا سال 2025 اعتبار دارد اما حالا شواهد حاکی از آن است که این بازیکن به احتمال فراوان در ژانویه‌ یا تابستان آینده تیم لندنی را ترک خواهد کرد.

در واقع گفته می شود که با آمدن آنتونیو کونته، این سرمربی ایتالیایی یکی از اصلی ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود را جذب هافبک ساحل عاجی میلان یعنی فرانک کسیه تعیین کرده است. از طرفی نشریات بریتانیایی تایید کرده اند که سرمربی جدید تاتنهام مذاکراتی را هم با کسیه انجام داده و این انتقال بسیار محتمل به نظر می رسد.

اما به نظر می‌رسد که پیوستن هافبک ساحل عاجی میلان به تاتنهام کلید انتقال تانگوی اندومبله به بارسلونا خواهد بود. این ستاره فرانسوی که طی فصول اخیر عموماً نیمکت نشین بوده در تابستان ساز جدایی کوک کرد اما نهایتاً هر طور که بود در تاتنهام ماندگار شد. با این حال اکنون گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و می‌تواند در صورت انتقال فرانک کسیه به تاتنهام راهی نوکمپ شود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه فرانک کسیه اندومبله بارسلونا تاتنهام آث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

140 Sporties_fa@1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi