خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

امکان پیوستن امباپه به لایپزیگ در 2015 وجود داشت!

امکان پیوستن امباپه به لایپزیگ در 2015 وجود داشت!
L'Équipe گزارش می دهد که کیلیان امباپه، مهاجم PSG، تقریباً در سال 2015 به عنوان بازیکن جوانان، از آکادمی موناکو، به لایپزیگ پیوست.

رالف رانگنیک توضیح داده است که به عنوان مدیر وقت باشگاه لایپزیگ، به پاریس سفر کرد تا با خانواده امباپه ملاقات کند، زیرا متقاعد شده بود که این بازیکن فرانسوی برای سبک بازی باشگاه مناسب است.

رالف توضیح می دهد که پدر برنده آینده جام جهانی به او گفته است که اگر مدیر خودش سرمربی باشگاه شود، به پسرش اجازه می دهد "با چشمان بسته" راهی لایپزیگ شود.

با توجه به اینکه رنگنیک شش ماه بعد هدایت تیم را به دست گرفت، امباپه در این مدت قراردادی حرفه ای با موناکو امضا کرد. جرارد هولیه که در آن زمان مشاور ردبول بود نیز تلاش می‌کرد تا مهاجم را متقاعد کند که به این تیم ملحق شود.

با این حال، برای خود بازیکن، چشم انداز پیوستن به لایپزیگ هرگز در اولویت نبود و علاقه بازیکنانی مانند لیورپول، منچستریونایتد، PSG، منچسترسیتی و چلسی نیز در آن زمان مطرح بود.

PSG امشب برای چهارمین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیگ می رود و در آستانه سفر به آلمان در صدر جدول خود قرار دارد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه لایپزیگ PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 Sporties_fa@1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi