خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

توخل از اخراج از پی اس جی خوشحال نشدم

توخل از اخراج از پی اس جی خوشحال نشدم
حدود یک سال قبل و تنها چند ماه بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، توماس توخل از پاری سن ژرمن اخراج شده و در ادامه هدایت چلسی را به عهده گرفت تا در پایان فصل این بار فتح لیگ قهرمانان را تجربه کند. حالا و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مالمو، توماس توخل در مورد این بازی و البته دوران حضور در چلسی صحبت کرده است.

توماس توخل گفت: "ما در شرایط خوبی قرار داشته و می دانیم که برای کسب نتایج خوب در چنین دیدارهایی چه چیزی لازم است، پس برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم. در عین حال باید استانداردهایی برای هر مسابقه تعیین کنیم، پس در بازی فردا دوباره از صفر شروع می کنیم.

اخراج فصل گذشته از پاری سن ژرمن: "شما به کمی شانس هم نیاز دارید و نمی توانید تنها با برنامه ریزی و تلاش فراوان قهرمان لیگ قهرمانان شوید. هدف این است که هر روز و هر مسابقه بهتر شده و هرگز از پیشرفت دست نکشیم.

من از اخراج شدن خوشحال نشدم، زیرا برنامه های بزرگی برای لیگ قهرمانان اروپا و بردن دوباره لیگ در پاری سن ژرمن داشتم. اما چند هفته بعد فرصت بزرگی پیش آمد و میل من به موفقیت در این ماجراجویی بزرگ تر از ترس برای بستن یک قرارداد 18 ماهه بود."

احتمال حضور آنتونیو کونته در تاتنهام: "امروز به من خبر رسید که یکی از همکارانم نونو اسپریتو از سمت خود اخراج شده است و شنیدن این خبر هرگز خوشایند نیست. اما در مورد تصمیم هیچ باشگاه دیگری درباره استخدام سرمربی جدید اظهار نظر نکرده و در این مورد صحبت نمی کنم."

برچسب‌ها: پی اس جی چلسی توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 Frenkiedejong1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi