خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,203

سرخابی ها میلیاردی جریمه شده و تعهد دادند

سرخابی ها میلیاردی جریمه شده و تعهد دادند
رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد که باشگاههای استقلال و پرسپولیس تعهد سه ماهه برای حل مشکلات خود در این زمینه را دادند.

مشکل مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با وجود کش و قوس های فراوان حل شد و تا این دو باشگاه مشکلی برای حضور در فصل جدید مسابقات نداشته باشند. داریوش مصطفوی، رییس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای امروز در جمع خبرنگاران از جریمه سنگین و تعهد سرخابی ها بابت این موضوع خبر داد.

مصطفوی در این خصوص گفت: حسن نیت هر دو باشگاه اما به ما ثابت شده ولی مدیرعاملانشان چون جدیدا آمدند هنوز در جریان امورات نیستند و افرادی که باید کارها را انجام می دادند سستی کردند. یادم است که یکی از بچه های ما به یکی از بچه های پرسپولیس گفته بود که مدارکتان ناقص است و جواب داده بود الان ریاض هستم برگردم ببینم چه کار می کنم! این آقا نفهمیده که چه کار می کند! بنابراین ما باید یک مقدار بیشتر به اینها توضیح بدهیم که مجوز حرفه ای والله می تواند مدیرعامل و هیئت مدیره را برکنار یا تعلیق کند. خلاصه با تمام کسانی که کوتاهی کنند برخورد می شود.

او در مورد جریمه میلیاردی استقلال و پرسپولیس و تعهد سه ماهه آنها برای حل مشکلات موجود گفت: موقتا سه ماه فرصت داده شده و امروز قرار شد که یک میلیارد جریمه شان را بیاورند و تعهد بدهند. به نظرم رای شدید کمیته بدوی به جا بود چون مرگ یک بار و شیون یک بار. بگذارید بفهمند که چه کار می کنند. وقتی ما به باشگاهها فشار می آوریم باید درآمدهایشان را هم بدهیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 ☫ ایران ☫1400/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi