خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

فن‌ دایک: از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است

فن‌ دایک: از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی، از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، بازیکن آرژانتینی را به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌کند.

این دو فوق ستاره فوتبال جهان در تابستان امسال از تیم‌های خود جدا شدند و به لیگ‌های دیگر پیوستند تا دو انتقال پر سروصدا و پر حاشیه پنجره نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده باشند.

کریستیانو رونالدو یوونتوس را ترک کرد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده و در لیگ برتر انگلیس توپ بزند. از سوی دیگر لیونل مسی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه اسپانیایی به دوران طولانی حضور در بارسا خاتمه داد و با ترک نوکمپ، پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کرد.

در طول این سال‌ها همیشه بحث انتخاب یکی از بین این دو نفر به عنوان بهترین بازیکن جهان داغ بوده است. دو فوق ستاره‌ای که مجموعا 11 توپ طلا کسب کرده‌ و جام‌های بی‌شماری نیز در ویترین افتخارات‌شان دیده می‌شود.
ویرژیل فن دایک با پیراهن لیورپول در برابر هر دوی این بازیکنان به میدان رفته و در پاسخ به این سوال که بازی برابر کدام یک از آنها برای او سخت‌تر بوده گفت:« باید بگویم لیونل مسی، او هنوز بهترین بازیکن دنیا است. او و کریستیانو رونالدو در طول یک دهه گذشته آماری غیرعادی از خود به ثبت رسانده‌اند و دستاوردهای‌شان باورنکردنی بوده است. اما من در این مورد مسی را انتخاب خواهم کرد، ما شب سختی را در بارسلونا در سال 2019 با هم سپری کردیم.»

اشاره این مدافع هلندی به دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. بازی که در نوکمپ برگزار شد و بارسلونا موفق شد با سه گل برابر لیورپول به پیروزی برسد. هرچند در نهایت و در بازی برگشت این شاگردان کلوپ بودند که با کامبکی باورنکردنی با چهار گل بارسا را در هم کوبیده و به فینال لیگ قهرمانان صعود کردند.َ

برچسب‌ها: فن دایک لیونل مسی تیم ملی هلند لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 هلنـد1400/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi