خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند

بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه همیشه پنالتی ها به گل تبدیل نخواهد شد گفت: بارها اتفاق افتاده بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی هایشان به گل تبدیل نشده است.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از پیروزی استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: در سه هفته اخیر سه برد خوب به دست آورده ایم و به دنبال این هستیم تا این بردها را ادامه دهیم.

وی در مورد گل نشدن پنالتی ورود غفوری هم گفت: در تمام دنیا بزرگترین بازیکنان هم پنالتی شان به گل تبدیل نمی شود. بارها اتفاق افتاده بازیکنانی چون رونالدو نتوانستند ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کنند. مهم این بود که توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

هافبک استقلال در مورد پیروزی های اقتصادی آبی پوشان گفت: در این بازی چند فرصت گل داشتیم که متاسفانه با بدشانسی از دست دادیم اما مطمئن باشید که در آینده از فرصت های به دست آمده به بهترین وجه استفاده خواهیم کرد.

مهدی پور در پایان خاطرنشان کرد: تراکتور مقابل ما یک بازی خوب از خود ارائه داد. اگر چه آنها شکست را پذیرا شدند اما نمایش قابل قبولی داشتند و من خوشحالم که سه امتیاز را کسب کرده و همچنان در کورس بالای جدول باقی ماندیم.

برچسب‌ها: تراکتور مهدی مهدی‌پور استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi