خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,328

صعود ساحلی‌بازان ایران به عنوان تیم دوم

صعود ساحلی‌بازان ایران به عنوان تیم دوم
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی جام بین قاره‌ای به مصاف روسیه رفت که نتیجه آن برای ایران با شکست همراه بود.

به گزارش ورزش سه از تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی امارات به سر می‌برد، از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه، قهرمان جهان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

شاگردان عباس هاشم‌پور که پیش از این مسابقه با برتری 8 بر 6 مقابل پاراگوئه و برتری 6 بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، با قرار گرفتن در رده دوم گروه، فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت که صدرنشین گروه A شد. روسیه نیز به عنوان تیم نخست گروه B به مصاف پرتغال می‌رود.

در دیگر دیدار گروه B پاراگوئه با نتیجه 6 بر 4 مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان تیم سوم لقب گرفت و ژاپن در رده چهارم ایستاد. به این ترتیب پاراگوئه در مسابقه پلی‌آف تعیین رتبه پنجم تا هشتم به مصاف اسپانیایی خواهد رفت که در گروه A قعرنشین شد و ژاپن نیز در همین مرحله به مصاف امارات رده سومی و میزبان رقابت‌ها می‌رود.

دیدارهای پلی‌آف فردا (جمعه) ساعت 15:30 و 16:45 برگزار می‌شود و دو دیدار نیمه نهایی نیز ساعت 18:15 و 19:30 برگزار خواهد شد. روز شنبه نیز دیدارهای تعیین رتبه پنجم تا هشتم، رده‌بندی و فینال مسابقات برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: ایران فوتبال ساحلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

59 ♛ تاج رضا ♛1400/08/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi