پشت پرده مخالفت سپاهان با پییشنهاد پرسپولیس و استقلال
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به شدت به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی هستند.
سالهاست تبلیغات محیطی بازیهای لیگ برتر بر عهده سازمان لیگ است و این سازمان با همکاری فدراسیون اقدام به جذب اسپانسر می کند. در پایان هر فصل هم پول بسیار کمی به باشگاه ها می رسد که همین موضوع صدای تیم های پرطرفداری مثل پرسپولیس و استقلال را درآورده است.
اما طی چند وقت گذشته موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به تیم های باشگاهی به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده و دو تیم پرسپولیس و استقلال به شدت پیگیر این موضوع هستند تا بتوانند خودشان تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرند و سود بیشتری به باشگاه هایشان برسد.
در همین رابطه امروز جلسه ای بین مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران عامل تیم های لیگ برتری برگزار شد تا در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها تبادل نظر صورت گیرد.
شنیده ها حاکی از آن است که در پایان جلسه به جز چند تیم مثل پرسپولیس و استقلال، سایر تیم ها دوست دارند مثل قبل تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ باقی بماند. همین موضوع اعتراض سرخابیها را در پی داشت.
مدیران پرسپولیس و استقلال خوب می دانند اگر تبلیغات محیطی به باشگاه ها برسد پول خوبی به این دو باشگاه می رسد که می تواند حلال مشکلات مالی پرسپولیس و استقلال باشد.
یکی از باشگاههایی که به شدت مخالف واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه هاست، سپاهان اصفهان است.
محمدرضا ساکت که فردی کارکشته در فوتبال است به خوبی می داند که اگر پول تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال برسد تیمش کار سختی برای رقابت با این دو تیم خواهد داشت و دیگر نمی تواند مثل امسال دو ستاره تاثیرگذار پرسپولیس و استقلال یعنی شهریار مغانلو و مسعود ریگی را از چنگ غول های پایتخت در بیاورد.
سپاهان به عنوان تیمی متمول بودجه ای کافی و مشخص دارد و به راحتی می تواند هزینه کند. آنها بدهی ندارند و همه چیز در این باشگاه روی نظم انجام می شود. اتفاقی که در پرسپولیس و استقلال مشاهده نمی کنیم و پشت پرده همه این اتفاقات به مسائل مالی برمی گردد.
چیزی که مشخص است دعوای سرخابی ها با سازمان لیگ و البته تیم های صنعتی بالا گرفته و در نهایت باید دید کدام طرف برنده این دعوا خواهد شد و سرانجام تبلیغات محیطی به کجا خواهد رسید.
سالهاست تبلیغات محیطی بازیهای لیگ برتر بر عهده سازمان لیگ است و این سازمان با همکاری فدراسیون اقدام به جذب اسپانسر می کند. در پایان هر فصل هم پول بسیار کمی به باشگاه ها می رسد که همین موضوع صدای تیم های پرطرفداری مثل پرسپولیس و استقلال را درآورده است.
اما طی چند وقت گذشته موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به تیم های باشگاهی به بحث روز فوتبال ایران تبدیل شده و دو تیم پرسپولیس و استقلال به شدت پیگیر این موضوع هستند تا بتوانند خودشان تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرند و سود بیشتری به باشگاه هایشان برسد.
در همین رابطه امروز جلسه ای بین مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران عامل تیم های لیگ برتری برگزار شد تا در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها تبادل نظر صورت گیرد.
شنیده ها حاکی از آن است که در پایان جلسه به جز چند تیم مثل پرسپولیس و استقلال، سایر تیم ها دوست دارند مثل قبل تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ باقی بماند. همین موضوع اعتراض سرخابیها را در پی داشت.
مدیران پرسپولیس و استقلال خوب می دانند اگر تبلیغات محیطی به باشگاه ها برسد پول خوبی به این دو باشگاه می رسد که می تواند حلال مشکلات مالی پرسپولیس و استقلال باشد.
یکی از باشگاههایی که به شدت مخالف واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه هاست، سپاهان اصفهان است.
محمدرضا ساکت که فردی کارکشته در فوتبال است به خوبی می داند که اگر پول تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال برسد تیمش کار سختی برای رقابت با این دو تیم خواهد داشت و دیگر نمی تواند مثل امسال دو ستاره تاثیرگذار پرسپولیس و استقلال یعنی شهریار مغانلو و مسعود ریگی را از چنگ غول های پایتخت در بیاورد.
سپاهان به عنوان تیمی متمول بودجه ای کافی و مشخص دارد و به راحتی می تواند هزینه کند. آنها بدهی ندارند و همه چیز در این باشگاه روی نظم انجام می شود. اتفاقی که در پرسپولیس و استقلال مشاهده نمی کنیم و پشت پرده همه این اتفاقات به مسائل مالی برمی گردد.
چیزی که مشخص است دعوای سرخابی ها با سازمان لیگ و البته تیم های صنعتی بالا گرفته و در نهایت باید دید کدام طرف برنده این دعوا خواهد شد و سرانجام تبلیغات محیطی به کجا خواهد رسید.
برچسبها: پرسپولیس پرسپولیس تهران استقلال تهران سپاهان اصفهان
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}