خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

مدیرعامل واقعی تراکتور کیست؟

مدیرعامل واقعی تراکتور کیست؟
جمشید نظمی از اواخر فصل گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه تراکتور شروع به کار کرد. بعد از حواشی عجیب شهریور ماه که به تعطیلی چند روزه امورات باشگاه انجامید، جمشید نظمی از هواداران تراکتور در اینستاگرام خداحافظی کرد اما دوباره با شروع به کار باشگاه در بنیان دیزل حضور پیدا کرد.

در همین مقطع محمدرضا زنوزی با مامور کردن هوشنگ نصیرزاده، در پی حل مشکلات مربوط به پنجره نقل و انتقالاتی بود. چند اظهار نظر ضد و نقیض از نظمی و سپس اطلاعات موثقی که نصیرزاده در خصوص امورات باشگاه مطرح کرد، این سوال را به وجود آورد که آیا مدیرعامل تراکتور عوض شده است؟ این سوال منطقی هم بود چرا که کار کلیه امورات کلان باشگاه توسط نصیرزاده انجام گرفت و در نهایت نیز پنجره با پیگیری ها و اقدامات او باز شد.

صبح امروز در جلسه ای که میان مدیرعاملان باشگاه های لیگ برتری و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد، به جز سه باشگاه هوادار، مس و گل گهر همه مدیران عامل لیگ برتری حضور داشتند؛ جالب اینجاست که هوشنگ نصیرزاده از سمت باشگاه تراکتور در این جلسه حضور داشت و خبری از جمشید نظمی نبود!

برچسب‌ها: تراکتور هوشنگ نصیرزاده جمشید نظمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi