خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

ساختار دفاعی که نیاز به استحکام بیشتر دارد

ساختار دفاعی که نیاز به استحکام بیشتر دارد
فیورنتینا در این فصل و تا پایان هفته پنجم 9 گل دریافت کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که فقط یکی از این گل‌ها در نیمه‌نخست دریافت شده و هشت گل دیگر در 45 دقیقه دوم وارد دروازه تیم فلورانسی شده است. در این میان نیمی از آن هشت گل نیز از دقیقه 79 به بعد وارد دروازه ویولا شده است.

شاگردان ایتالیانو تنها در بازی با جنوا برنده نیمه دوم بودند و در سایر مسابقات یا شکست خورده یا به تساوی قناعت کرده‌اند، هرچند که سه پیروزی به دست آورده اند. گفتنی است بنفش‌ها هنوز موفق به ثبت کلین شیت در این فصل نشده‌اند.

در کنار عملکرد خوب و رو به جلوی تیم نباید نسبت به این نکات تاریک بی‌تفاوت بود. نکاتی که احتمالا به ضعف بدنی بازیکنان و خارج نشدن از فضای بدنسازی پیش فصل و همچنین آنالیز ضعیف ایتالیانو و دستیارانش به اتفاقات مسابقه در جریان بازی مربوط می‌شود.

نکات مثبت خط دفاعی:

با وجود دریافت سه گل در بازی مقابل اینتر، عملکرد فردی مدافعین فیورنتینا کاملا قابل دفاع است. بناسی، میلنکویچ، ناستازیچ و بیراگی در دیدار با نراتزوری در ارسال پاس های موفق و قطع توپ عملکردی بسیار عالی داشتند و اگر دقایق رو به پایان که با اخراج گونزالز همراه شد را به حساب نیاوریم، همواره نسبت به مهاجمان اینتر بهتر بودند.

بیراگی پس از بروزویچ بیشترین لمس توپ را داشته و به همراه میلنکویچ بهترین آمار ارسال پاس سالم را از خود به جای گذاشته است. 11.5 کیلومتر دوندگی مدافع چپ ویولا نیز نشان می دهد او لحظه ای استراحت نکرده و دفاع حریف را تحت فشار قرار داده است.

از بازی درخشان ناستازیچ نیز نباید غافل شد. مدافع باتجربه صرب که از ماه فوریه گذشته هرگز در مستطیل سبز به میدان نرفته بود، 65 بار لمس توپ داشته و رکورد 95% پاس صحیح را از خود به جای گذاشته است. او همچنین 14 بار موفق به توپ گیری از مهاجمان اینتر شده و 7 بار قطع توپ کرده است.

آمار نشان می دهد که تیم فیورنتینا در تمامی زمینه ها، تا دقیقه 75 از رقیب خود برتر بوده ولی 10 نفره شدن بنفش ها به شاگردان اینزاگی این اجازه را داد که بر بازی مسلط شده و حتی به گل سوم دست یابند. با توجه به تمامی نکات مثبت و منفی ذکر شده، چیزی که قطعی است، این است که فیورنتینایی کاملا متفاوت از سه سال اخیر را شاهد هستیم.

برچسب‌ها: فیورنتینا اخبار فیورنتینا دفاع

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

43 Sporties_fa@1400/07/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi