خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

تیم رویایی گریزمان در فیفا 22

تیم رویایی گریزمان در فیفا 22
ستاره اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه در این ترکیب خودش را در پست هافبک میانی قرار داد آن هم در حالی که پست ایده آلش مهاجم نوک یا مهاجم کاذب است. گریزمان از سیستم 2-1-4-3 استفاده کرد که یان اوبلاک دروازه بان اسلوونیایی و مارکوس یورنته از میان هم تیمی هایش در اتلتیکو در ترکیب قرار گرفتند. عثمان دمبله هم تیمی او در تیم ملی فرانسه در پست هافبک راست قرار گرفت و لورن بلان و فابیو کاناوارو دو اسطوره تیم ملی فرانسه در کنار فرانک رایکارد سرمربی سابق بارسلونا در خط دفاعی جای گرفتند. مارک اوورمارس دیگر هلندی ترکیب گریزمان است در حالی که روبرتو باجو در پست مهاجم کاذب پشت سر ساموئل اتوئو و رونالدوی برزیلی قرار گرفت.

گریزمان از مخاطبانش خواست تا نظرشان را در مورد این ترکیب در توییتر ارائه بدهند. مارکوس یورنته هافبک اتلتیکو با تمجید از این ترکیب در جوابش نوشت:" این خط هافبک در سطح متفاوتی است."

گریزمان البته شروع خوبی در اتلتیکو در این فصل نداشته و در ده بازی در این فصل فقط یک گل در مقابل میلان به ثمر رسانده است. این بازیکن 30 ساله اخیرا به رکورد چهارصد بازی در لالیگا دست پیدا کرده است. گریزمان در تیم ملی فرانسه امشب باید در فینال لیگ ملت های اروپا بازی مهمی مقابل اسپانیا داشته باشد.

برچسب‌ها: گریزمان تیم ملی فرانسه فرانسه فیفا 22

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

110 آرژانتین‏1400/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi